سولانا ۱۵۰ دلاری شد! هدف بعدی ۲۰۰ دلار است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس آخرین گزارش هفتگی شرکت کوین شیرز (CoinShares)، سولانا پس از تحمل یک دوره احساسات منفی، در هفته گذشته نزدیک به ۲۴ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

این موضوع نشان می‌دهد که یک تقاضای قوی از سوی سرمایه‌گذاران سازمانی برای سولانا وجود دارد. برای مقایسه، در نظر بگیرید که اتریوم که جایگاه بالاتری در بازار دارد، هفته گذشته شاهد خروج جزئی سرمایه، به میزان ۲٫۱ میلیون دلار بوده است.

در کل، محصولات سرمایه‌گذاری متمرکز بر دارایی‌های دیجیتال هفته گذشته ورودی ۲٫۷ میلیارد دلاری را تجربه کرده‌اند که مجموع سرمایه ورودی سالانه را به ۱۰٫۳ میلیارد دلار رسانده که تنها کمی از رکورد ۱۰٫۶ میلیارد دلاری ثبت‌شده در سال ۲۰۲۱ کمتر است.

Ramzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!

خرید SOL

علاوه بر این‌ها، سولانا شاهد افزایش قابل‌توجه آدرس‌های جدید بوده و از این لحاظ، به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده است. داده‌های پلتفرم The Block نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های روزانه جدید در شبکه سولانا، بر اساس میانگین متحرک هفت روزه، از ۶۹۱ هزار آدرس فراتر رفته است.

در همین حال، سولانا از نظر تراکنش‌های روزانه نیز از دیگر بلاکچین‌های بزرگ از جمله اتریوم، آربیتروم، اپتیمیسم، بی‌ان‌بی چِین، ترون و آوالانچ پیشی گرفته است.

همچنین، سولانا افزایش قابل‌توجهی را در حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) خود تجربه کرده که از ابتدای ماه مارس، به طور مداوم بیش از ۲ میلیارد دلار در روز بوده است. این افزایش فعالیت بر شتاب رو به رشد و اکوسیستم قوی سولانا تاکید می‌کند.

همه این عوامل دست به دست هم داده و منجر به رشد قابل‌توجه قیمت سولانا شده است.

در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال سولانا (SOL) در محدوده قیمتی ۱۵۳ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۸٫۵ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد. این رشد قابل‌توجه می‌تواند باعث تقویت احساس فومو (FOMO) شده و سولانا را به سمت هدف ۲۰۰ دلاری سوق دهد.grayscale-solana-trust-premium-jumps-870-as-sol-price-hits-150

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments