رکورد پشت رکورد؛ بیت کوین ۷۲ هزار دلاری اکنون هشتمین دارایی برتر جهان است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روند صعودی بیت کوین با قدرت کامل ادامه دارد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین امروز ۱۱ مارس رکورد جدیدی زد و به بالای سطح ۷۲ هزار دلار صعود کرد.

این بدان معناست که قیمت این ارز دیجیتال از ابتدای سال نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته و ارزش بازار آن هم برای اولین بار، به بیش از ۱٫۴ تریلیون دلار رسیده است.bitcoin-is-now-bigger-than-silver-rising-to-8th-largest-financial-asset

با این رشد چشمگیر، بیت کوین اکنون توانسته از لحاظ ارزش بازار، از متا (فیس‌بوک سابق) و نقره پیشی بگیرد و به هشتمین دارایی بزرگ جهان تبدیل شود.bitcoin-is-now-bigger-than-silver-rising-to-8th-largest-financial-assetحدود دو هفته پیش، زمانی که بیت کوین با قیمت ۶۰ هزار دلار معامله می‌شد، متا و نقره از نظر ارزش بازار، از این ارز دیجیتال خیلی جلوتر بودند. اما کمتر از دو هفته طول کشید تا بیت کوین از هر دوی آنها پیشی بگیرد.

Ramzarzخرید سریع BTC!
با یک کلیک بیت‌کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید BTC

در حال حاضر، بیت کوین دو شرکت بزرگ آلفابت (شرکت مادر گوگل) و آمازون را در پیش رو دارد. برای پیش گرفتن از آلفابت، قیمت بیت کوین باید به بالای ۸۵ هزار دلار (یک رشد تقریباً ۲۰ درصدی) و به منظور پیشی گرفتن از آمازون، قیمت این ارز دیجیتال باید به ۹۴ هزار دلار (۳۰ درصد افزایش) برسد.

اگرچه این اعداد در حال حاضر کمی دور از ذهن به نظر می‌رسند، اما یادآوری می‌کنیم که قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون بیش از ۶۰ درصد و تنها در دو هفته گذشته، بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو پوتیتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments