سقوط بازارهای سهام در آسیا! قیمت بیت کوین به رکوردشکنی ادامه خواهد داد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز، ۱۱ مارس، قیمت بیت کوین توانست رکورد قبلی خود را بشکند و به اوج جدیدی برسد. این اتفاق در حالی رخ داده که مذاکرات در مورد اینکه بانک مرکزی ژاپن (BOJ)، آخرین سنگر نرخ‌های بهره فوق‌العاده پایین، ممکن است نرخ بهره خود را افزایش دهد، بازارهای سهام آسیا را تکان داده است.

پس از گزارش رویترز مبنی بر اینکه بانک مرکزی ژاپن ممکن است در ماه جاری و در نشست ۱۸ تا ۱۹ مارس، به دلیل افزایش تورم داخلی، نرخ بهره را به بالای صفر افزایش دهد، ارزش شاخص‌های مهم بازار سهام آسیا کاهش یافت.

Ramzarzخرید سریع BTC!
با یک کلیک بیت‌کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید BTC

بر اساس داده‌های بازار، به دنبال انتشار این خبر، شاخص Nikkei ژاپن و شاخص ASX استرالیا بیش از ۲ درصد (در بازه روزانه) سقوط کردند. اگر این تصمیم قطعی شود، این اولین افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی ژاپن از سال ۲۰۰۷ خواهد بود.

در این میان، گاوهای کریپتو باید سقوط بازار سهام آسیا به رهبری ژاپن، به ویژه سهام شرکت‌های فناوری، و تأثیرات آتی مثبت و منفی آن بر بازار ارزهای دیجیتال را به دقت زیر نظر بگیرند.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۷۱،۲۴۰ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۲٫۳ درصدی نسبت به روز گذشته دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین دسک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments