هاوینگ بیت کوین می‌تواند باعث رونق بازار NFTها شود! اما چگونه؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، گمانه‌زنی‌ها در مورد تاثیر این اتفاق بر بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص اکوسیستم توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) افزایش یافته است.

کارشناسان این حوزه معتقدند که هاوینگ بیت کوین نه تنها بر قیمت این رمزارز، بلکه بر میزان تقاضا و قیمت NFTها نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

در همین راستا، اسکار فرانکلین تان (Oscar Franklin Tan)، مدیر ارشد مالی Atlas Development و یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی در پلتفرم Enjin، می‌گوید که قیمت NFT‌ها بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش قابل‌توجهی خواهد داشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

او چنین استدلال می‌کند که این موضوع بخشی از یک چرخه شناخته‌شده است که در آن، افزایش علاقه به بیت کوین به سایر اکوسیستم‌ها مانند NFTها و آلت کوین‌ها نیز سرایت می کند.

دیگر کارشناسان حوزه رمزارزها مانند زک بورکز (Zach Burks)، بنیانگذار بازار Mintable و جیمی ژائو (Jimmy Zhao)، مدیر ارشد راه‌حل‌های بی‌ان‌بی چین (BNB Chain)، نیز چنین اعتقاداتی دارند و معتقدند که هاوینگ بیت کوین می‌تواند موجب افزایش قیمت NFT‌ها، افزایش تعامل کاربران، رونق اوردینالز‌ (Ordinals) و همچنین، افزایش پذیرش NFTها شود.

به عقیده فرانکلین تان، اگر صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، جایگاه این ارز دیجیتال را به عنوان طلای دیجیتال تثبیت کنند، اوردینال‌ها به عنوان حکاکی‌های غیرقابل تغییر روی طلای دیجیتال، یکی از ذینفعان اصلی رویداد هاوینگ خواهند بود.

جیمی ژائو نیز توضیح داد که اوردینال‌ها پس از هاوینگ و کاهش پاداش استخراج‌کنندگان، می‌توانند به ماینرها در ایجاد درآمد کمک کنند. او گفت که توکن‌های اوردینالز‌ با ایجاد بیش از ۲۰۰ میلیون دلار کارمزد تراکنش، بر درآمد استخراج‌کنندگان تاثیر می‌گذارند.

ژائو همچنین بیان کرد که هاوینگ موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها و رسانه‌ای شدن بیشتر ارزهای دیجیتال خواهد شد. در نتیجه، افراد بیشتری با کاربردهای NFT آشنا خواهند شد و درک این مسائل، میزان پذیرش NFTها را افزایش خواهد داد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments