افزایش قیمت تن‌کوین در پی برنامه‌های تبلیغاتی تلگرام! وقت خرید TON فرا رسیده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال بومی بلاکچین تن، TON، با وجود نوسانات شدید ناشی از افت ناگهانی قیمت بیت کوین به زیر 60000 دلار در 5 مارس، طی 30 روز گذشته، 32 درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است. از آنجایی که قیمت بیت کوین و سایر آلتکوین‌های اصلی در روز سه‌شنبه به طور غیرقابل کنترلی کاهش یافت، قیمت تن‌ کوین نیز از 2.75 دلار به 2.28 دلار رسید.
با این حال، قیمت تن کوین روز چهارشنبه به 2.72 دلار بازگشت. افزایش قابل‌توجه 77 درصدی حجم معاملات TON و رسیدن آن به 185 میلیون دلار نیز نشان‌دهنده علاقه رو به رشد سرمایه‌گذاران است و از چشم‌انداز صعودی قیمت آن در ماه مارس حکایت دارد.
اما علت رشد تن کوین چیست؟ به نظر می‌رسد که ورود تلگرام به صنعت تبلیغات با پلتفرم جدید خود، مورد توجه بسیاری از ذینفعان حوزه وب 3 قرار گرفته که مایلند از تعداد خیره‌کننده 800 میلیون کاربر فعال ماهانه این اکوسیستم بهره ببرند. در پی راه‌اندازی پلتفرم تبلیغاتی جدید در مارس 2024، تلگرام درآمدهای تبلیغاتی خود را در قالب توکن‌های TON با صاحبان کانال به اشتراک خواهد گذاشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

میرانا ونچرز (Mirana Ventures) از جمله شرکت‌های پیشرویی است که قصد دارد از پلفترم تبلیغاتی تلگرام بهره ببرد. این شرکت اخیراً 8 میلیون دلار توکن‌ TON خریداری کرده که باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد افزایش بیشتر قیمت آن شده است.
قیمت تن‌ کوین اکنون در آستانه یک صعود و ثبت سقف تاریخی در سطح 5.3 دلار قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال بالای میانگین‌های متحرک نمایی 20، 50 و 200 روزه قرار دارد که سیگنالی برای صعود بیشتر است.
به دلیل وجود مقاومت (نوار قرمز)، احتمال دارد این صعود با کمی تأخیر آغاز شود. با این حال، با توجه به اینکه اندیکاتور MACD نیز سیگنال صعودی صادر کرده، صعود قیمت تأخیر زیادی نخواهد داشت.
افزایش قیمت تن‌کوین در پی برنامه‌های تبلیغاتی تلگرام! وقت خرید TON فرا رسیده؟در صورتی که قیمت شروع به حرکت جانبی کند، بین حمایت (نوار سبز) و مقاومت (نوار قرمز) مشخص شده در نمودار نوسان خواهد کرد. خروج از دو طرف این محدوده، TON را به یک حرکت صعودی عظیم یا اصلاح تا سطح حمایت 2 دلار سوق خواهد داد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments