بایننس برداشت‌های شبکه سولانا را متوقف کرد! قیمت SOL تحت تأثیر قرار می‌گیرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، از تعلیق موقت برداشت‌ها در شبکه سولانا خبر داده که باعث ایجاد حدس و گمان‌‌هایی در مورد ثبات قیمت SOL شده است. این تصمیم که از ۴ مارس ۲۰۲۴ اجرایی شده، پس از افزایش غیرمنتظره حجم تراکنش‌ها در شبکه سولانا اتخاذ شد.

طبق گزارش‌ها، بایننس چندین فرصت بهینه‌سازی را در شبکه سولانا شناسایی کرده و در حال کار روی یک راه‌حل پایدار و بلندمدت است. انتظار می‌رود که با ارائه این راه‌حل در ۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۰۰ (UTC)، برداشت‌ها از این شبکه دوباره از سر گرفته شوند.

با این حال، تعلیق موقت برداشت‌ها از سولانا، گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد تأثیر آن بر قیمت SOL برانگیخته است. برخی از تحلیلگران، بر ماهیت بحرانی تغییرات قیمت در این دوره پرنوسان تأکید کردند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

برخی دیگر نیز با ارائه چشم‌اندازی خوش‌بینانه ادعا کردند که سولانا به زودی می‌تواند حرکت صعودی قابل‌توجهی را تجربه کند. به گفته این گروه از تحلیلگران، اگر قیمت بیت کوین در محدوده فعلی خود باقی بماند، قیمت سولانا می‌تواند تا حدود ۲۰۰ دلار افزایش یابد.

در این میان، تصمیم اخیر بایننس و سناریوی پیشنهادی توسط این صرافی، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در عملکرد آتی سولانا داشته باشد. این موضوع نشان می‌دهد که ظرفیت یک پلتفرم در پردازش تراکنش‌ها و مقیاس‌پذیری یک شبکه به طور مستقیم بر اعتماد فعالان بازار و ثبات قیمت تأثیر می‌گذارد.

لازم به ذکر است که در هفته گذشته و در بحبوحه رشد بازار کریپتو، علاوه بر بایننس، چند صرافی بزرگ دیگر، مانند کوین‌بیس، کراکن و بای‌بیت نیز با مشکلات عملکردی مواجه شدند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments