حجم معاملات رمزارزها رکورد زد! روند صعودی قیمت‌ها ادامه خواهد داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش شرکت کوین شیرز (CoinShares)، حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هفته گذشته به بالاترین رقم خود، یعنی ۳۰ میلیارد دلار رسید. این افزایش حجم معاملات نقطه عطف قابل‌توجهی در پذیرش و ادغام ارزهای دیجیتال در سبد مالی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است.

جیمز باترفیل (James Butterfill)، رئیس بخش تحقیقات کوین شیرز، گزارش داد که کل دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) محصولات رمزارزی در حال نزدیک شدن به بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی ۸۲.۶ میلیارد دلار است.

همزمان با افزایش حجم معاملات، صندوق‌های کریپتو نیز شاهد دومین هفته ورودی خالص خود به ارزش ۱.۸۴ میلیارد بودند. طبق گزارش کوین شیرز، این حرکت تحت رهبری صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در آمریکا بوده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

بررسی‌های دقیق‌تر نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران سازمانی و خرد به طور فزاینده‌ای به سرمایه‌گذاری در محصولات مبتنی بر بیت کوین روی آورده‌اند، به طوری که سرمایه‌گذاری در این بخش، ۹۴ درصد (معادل ۱.۷۲ میلیارد دلار) از میزان کل سرمایه‌گذاری‌ها را تشکیل می‌دهد.

علاوه بر بیت کوین، اتریوم نیز در هفته گذشته شاهد افزایش قابل‌توجهی در میزان سرمایه‌گذاری‌ها بود و طبق گزارش کوین شیرز، با مجموع ۸۷.۷ میلیون دلار، بالاترین ورودی هفتگی خود را از اواسط جولای ۲۰۲۲ ثبت کرد.

با وجود این ورودی، کل دارایی تحت مدیریت محصولات مبتنی بر اتریوم ۱۴.۶ میلیارد دلار است، یعنی این میزان همچنان پایین‌تر از بالاترین سطح خود، یعنی ۲۳.۷ میلیارد دلار باقی مانده است.
crypto-funds-hit-30-billion-triumph-trading-volume

در همین بازه زمانی، پالیگان شاهد جذب ۷.۶ میلیون دلاری سرمایه جدید بود که ۲۲ درصد از کل دارایی‌های تحت مدیریت آن را تشکیل می‌دهد. در طرف مقابل اما، سولانا شاهد خروجی سرمایه بود و ۱۱.۹ میلیون دلار از بازار این رمزارز خارج شد.

همزمان با هجوم سرمایه به محصولات سرمایه‌گذاری رمزارزی، ارزش بیت کوین بار دیگر به بالاترین سطوح خود رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت کوین از ۶۸ هزار دلار فراتر رفت که نشان‌دهنده افزایش ۳ درصدی در روز و تقریباً ۲۰ درصدی در طول هفته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بیت‌کوینیست

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments