بیت کوین، اتریوم را در فروش هفتگی NFTها پشت سر گذاشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های پلتفرم CryptoSlam، در هفته گذشته شاهد افزایش قابل‌توجه فروش توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) بیت‌کوین بودیم.

طبق گزارش‌ها، NFTهایی که بر بستر بلاکچین بیت‌کوین ساخته شده‌اند، در مقایسه با هفته قبل، ۸۰ درصد افزایش فروش را تجربه کرده‌اند و به رکورد ۱۶۸.۵ میلیون دلار فروش در روز رسیده‌اند. bitcoin-beats-ethereum-week-nft-sales-with-ordinals-comeback-

این رقم حتی از فروش NFTهای اتریوم در این هفته نیز بیشتر است. فروش NFTهای اتریوم در مدت مشابه ۱۶۲ میلیون دلار بوده است. ۳ مورد از ۵ مجموعه پرفروش NFT در این هفته مربوط به مجموعه‌های مبتنی بر بیت کوین اوردینالز هستند.

این مجموعه‌ها امکان جاسازی تصاویر و فایل‌های دیگر را در ساتوشی (کوچک‌ترین واحد بیت‌کوین) فراهم می‌کنند و ابزار لازم برای ایجاد دارایی‌های شبیه NFT را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در این میان، فروش مجموعه دسته‌بندی نشده اوردینالز با مبلغی بالغ بر ۴۳ میلیون دلار در بیش از ۴۷۰۰۰ تراکنش ، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.

مجموعه مبتنی بر بیت کوین نود مانکیز (NodeMonkes) نیز با بیش از ۴۱ میلیون دلار فروش و افزایش ۱۷۰ درصدی نسبت به هفته گذشته، در رتبه دوم قرار گرفت.

نود مانکیز، مجموعه‌ای متشکل از ۱۰ هزار تصویر پیکسلی منحصربه‌فرد است که ادعا می‌کند اولین مجموعه ۱۰ هزارتایی NFT در بیت‌کوین است. مجموعه نات‌کتس (Natcats) نیز با فروشی بیش از ۱۰ میلیون دلار، در جایگاه چهارم قرار گرفته است.bitcoin-beats-ethereum-week-nft-sales-with-ordinals-comeback-

کاربر توییتر”NFTstats” در تاریخ ۲ مارس اعلام کرد که ارزش کل بازار نود مانکیز به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسیده و این مجموعه به سومین مجموعه بزرگ NFT با سبک PFP (تصویر پروفایل) در میان تمامی بلاکچین‌ها، تنها پس از مجموعه BAYC مبتنی بر اتریوم، تبدیل شده است.

کوین وو، بنیانگذار مجموعه NFT گری‌کرفت (Graycraft) نیز در ۲۲ فوریه، نود مانکیز را اولین مجموعه NFT با سبک PFP معرفی کرد که می‌تواند مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments