۳ نکته کلیدی که باید قبل از هاوینگ ۲۰۲۴ بیت کوین به آنها توجه کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فعالان بازار ارزهای دیجیتال مشتاقانه در انتظار هاوینگ آتی بیت کوین هستند. در این میان، سه نکته کلیدی وجود دارد که سرمایه‌گذاران کریپتو باید قبل از هاوینگ بیت کوین به آنها توجه داشته باشند.

روند صعودی فعلی بیت کوین: محرک اصلی افزایش قیمت بیت کوین، تقاضا برای ETFهای اسپات این ارز دیجیتال بوده است. در همین راستا، شوک عرضه نیز به افزایش قیمت‌ها کمک کرده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، در حال حاضر، کمبود عرضه و مازاد تقاضا برای بیت کوین وجود دارد. پس از اجرای هاوینگ، عرضه بیت کوین کمتر هم خواهد شد. اگر تقاضا همچنان بالا باشد، این روند می‌تواند قیمت بیت کوین را افزایش دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره در ماه مارس: نشست فدرال رزرو در ماه مارس، برای ارزیابی مسیر کاهش نرخ بهره بسیار مهم خواهد بود. با توجه به انتظارات و داده‌های اقتصادی فعلی، کاهش نرخ بهره احتمالاً برای نشست ماه مارس منتفی است.

با این حال، تفسیر فدرال رزرو و لحن آن در مورد چشم‌انداز نرخ بهره که در ماه مارس منتشر می‌شود، در ارزیابی اقتصاد کلان بسیار مهم خواهد بود. هر نشانه‌ای از تاخیر برای کاهش نرخ بهره، ریسک‌پذیری را کاهش می‌دهد. این موضوع می‌تواند منجر به تقاضای پایین برای بیت کوین، پس از هاوینگ شود.

بازده ماهانه سرمایه‌گذاری در بیت کوین: بازده سرمایه‌گذاری (ROI) یک پارامتر مهم است که توسط بسیاری از سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود.

در حال حاضر، با توجه به اینکه بازده سرمایه‌گذاری در اتریوم و بیت کوین، بسیار بهتر از سایر دارایی‌ها از جمله طلا، نفت، بورس اوراق بهادار و غیره است، سرمایه‌گذاران وال استریت پول خود را به صندوق‌های ETF بیت کوین انتقال می‌دهند. اگر این روند در ماه آینده هم ادامه یابد، قیمت بیت کوین همچنان صعودی خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments