حذف USDC از بلاکچین ترون؛ کوین‌های خود را به شبکه‌های دیگر انتقال دهید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سیرکل (Circle)، صادرکننده یواس‌دی کوین (USDC)، اعلام کرده که پشتیبانی از این استیبل کوین را در بلاکچین ترون متوقف می‌کند. این حرکت در بحبوحه تلاش استراتژیک این شرکت برای عرضه اولیه و عمومی سهام (IPO) خود در ایالات متحده انجام می‌شود.

این تصمیم نشان‌دهنده تعهد سیرکل به حفظ USDC به عنوان یک استیبل کوین با پشتوانه دلار قابل اعتماد، شفاف و مطمئن است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در همین راستا، سخنگوی این شرکت می‌گوید:

به عنوان بخشی از چهارچوب مدیریت ریسک خود، سیرکل به طور مداوم مناسب بودن همه بلاکچین‌هایی را که USDC در آنها پشتیبانی می‌شود، ارزیابی می‌کند.

البته، به گفته سیرکل، انتقال این استیبل کوین از شبکه به طور ناگهانی رخ نخواهد داد، بلکه به تدریج خواهد بود. طبق گزارش‌ها، تا فوریه سال ۲۰۲۵، مشتریان این شرکت می‌توانند نسبت به انتقال USDC از ترون به سایر بلاکچین‌ها اقدام کنند. کاربران همچنین می‌توانند USDCهای مبتنی بر ترون را مستقیماً با ارز فیات، از طریق خود سیرکل یا صرافی‌ها و کارگزاری‌ها، بازخرید نمایند.

تصمیم سیرکل با استراتژی رشد و جاه‌طلبی‌های گسترده این شرکت برای انجام IPO مطابقت دارد. سیرکل که از سال گذشته در نظر داشت سهام خود را در بازار عمومی عرضه کند، هفته گذشته برای عرضه اولیه سهام خود در ایالات متحده ثبت نام کرد.

در حالی که این شرکت از ارائه هرگونه جزییات خاصی خودداری کرده، به نظر می‌رسد که حذف پشتیبانی از USDC در شبکه ترون، گامی در جهت مطابقت با استانداردهای نظارتی باشد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، سال گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شکایتی را علیه بنیانگذار ترون، جاستین سان، و دیگر شرکت‌هایش به اتهام دستکاری بازار تنظیم کرد. البته سان این ادعاها را رد کرده و اعلام کرده است که این دعوا فاقد اعتبار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments