اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲ اسفند ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوکی اکسچنج

بنا بر داده‌های منتشرشده از صرافی اوکی اکسچنج، این صرافی ارزهای دیجیتال، 2 رمزارز پیکسل (PIXEL) و استارک نت (STRK) را به لیست کوین‌های معاملاتی خود اضافه کرد.okexchangeرمزارز PIXEL ارز اصلی بازی Pixels است. این بازی، یک بازی مبتنی بر web3 است و روی شبکه Ronin اجرا می‌شود. این رمزارز برای فعالیت‌های مختلف درون بازی و مشارکت در جامعه آن استفاده می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

همچنین استارک‌نت نیز راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم است که به dAppها این امکان را می‌دهد که بدون افت امنیت و کارایی، به سرعت و با هزینه‌ای پایین رشد کنند.

راستین

صرافی ارز دیجیتال راستین اعلام کرد که ارز دیجیتال پیکسل (PIXEL) را به لیست ارزهای معاملاتی خود اضافه کرده است و اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

اکسکوینو

صرافی اکسکوینو در خبری از نصف شدن کارمزد معاملاتی برخی از کوین‌های خود خبر داد. اکسکوینو این هفته کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال کاردانو (ADA/USDT)، گراف (GRT/USDT)، کاسپا (KAS/USDT)، ایموتیبل ایکس (IMX/USDT) و بونک (BONK/USDT) را نصف کرد.excoino

اوام‌پی فینکس

صرافی اوام‌پی فینکس اعلام کرد که قابلیت شارژ سریع کیف پول را برای کاربران خود فراهم کرده است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که با یک کلیک و بدون نیاز به اتصال به درگاه آنلاین بانکی، کیف پول تومانی حساب کاربری‌ خود را شارژ کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز، به صورت آنی نقدینگی مورد نیاز معاملات خود را فراهم آورید.ompfinex

رمزینکس

صرافی رمزینکس از اضافه شدن ارزهای مایرو (Myro) و پی‌ام‌جی کوین (PMG) به این صرافی خبر داد و در حال حاضر این دو ارز در رمزینکس قابل معامله‌ است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام آیا مشخص است قوه قضائیه کی پول مردم که از صرافی کریپتولند گرفته به حساب مردمبرمیگرداند.واریز مرحله دوم چه زمانی است.