بیت کوین به کانال ۴۸هزار دلار صعود کرد! تحلیلگران درباره ادامه مسیر چه می‌گویند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در روزهای اخیر، بیت کوین یک حرکت صعودی قابل‌توجه را تجربه کرده و با افزایش قیمت آن به کانال ۴۸ هزار دلار، توجه سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بازار را به خود جلب کرده است.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۴۸،۲۵۰ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۲ درصدی نسبت به روز گذشته دارد.

نمودار ۲۴ ساعته قیمت بیت کوین.

در همین راستا، جان بولینگر، معامله‌گر افسانه‌ای بیت کوین که به دلیل تخصص خود در تجزیه و تحلیل بازار مشهور است، با استناد به اندیکاتور باندهای بولینگر خود می‌گوید که بیت کوین در حال حاضر در بالای این باندها معامله می‌شود. به گفته بولینگر، این امر حاکی از یک حرکت صعودی پایدار در کوتاه مدت است.

با این حال، بولینگر همچنین در مورد واگرایی احتمالی در آینده هشدار داده که نشان می‌دهد سرخوشی فعلی ممکن است به یک مرحله اصلاحی منجر شود.

نمودار منتشرشده توسط جان بولینگر.

عوامل متعددی به ترسیم یک چشم‌انداز خوش‌بینانه برای بیت کوین کمک می‌کنند. نکته قابل‌توجه این است که این ارز دیجیتال در برابر فشارهای مختلف داخلی و خارجی انعطاف‌پذیری نشان داده که نشان‌دهنده پتانسیل آن برای ثبت سودهای بیشتر است.

در این میان، کارشناسانی مانند سامسون مو، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری Jan3، احساسات صعودی خود را ابراز کرده‌ و هدف بلندمدت ۱ میلیون دلاری را برای بیت کوین پیش‌بینی کرده‌اند. این پیش‌بینی بلندپروازانه مبتنی بر دو تحول اساسی در اکوسیستم بیت‌کوین است: تایید ETFهای اسپات در ایالات متحده و رویداد هاوینگ آتی.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گفته این کارشناسان، انتظار می‌رود که ETFهای اسپات، دسترسی و جذابیت بیت کوین را برای طیف وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران افزایش دهند و به طور بالقوه منجر به افزایش تقاضا شوند. در همین حال، رویداد هاوینگ که پاداش بلاک را برای ماینرها نصف می‌کند، عرضه جدید بیت کوین را کاهش خواهد داد. با توجه به این عوامل، بیت کوین در آستانه یک بحران عرضه قرار دارد که همراه با افزایش تقاضا، می‌تواند قیمت آن را به سطوح بی‌سابقه‌ای برساند.

در همین حال، مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مشهور نیز بینش‌هایی را در مورد مسیر بیت کوین ارائه داده و یک چشم‌انداز صعودی را برای آن ترسیم کرده است. طبق پست اخیر او، قیمت بیت کوین ممکن است در سطوح ۴۹ هزار تا ۵۱ هزار دلار با مقاومت مواجه شود، ولی احتمال افزایش آن تا ۵۵ هزار دلار قبل از رویداد هاوینگ وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام ازبین کوین برامون بگو

سلام، طبق تحلیل تحلیلگران بزرگ بیت کوین تا حدود ۴۹۵۰۰میره، ولی تا ۳۸۰۰۰ریزش میکنه، وقطعا تا این ریزش رو نبینه رشد نخواهد کرد، مراقب سرمایه هاتون باشید وبا نظر خودتون فروشنده و نظاره‌گر بازارباشید