استخراج بیت‌ کوین زیر ذره‌بین دولت بایدن! قوانین سختگیرانه‌ای‌‌ در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، یک «درخواست اضطراری جمع‌آوری داده» در رابطه با مصرف انرژی در استخراج بیت کوین صادر کرده و با این تصمیم، سر و صدای زیادی در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال به پا کرده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا قرار است جمع‌آوری این داده‌های فوری را هفته آینده آغاز کند. به عنوان بخشی از این درخواست که توسط دفتر مدیریت و بودجه در ۲۶ ژانویه تأیید شد، افرادی که در حوزه استخراج بیت کوین فعالیت دارند، باید اطلاعات مربوط به میزان مصرف انرژی خود را ارائه دهند.

فعالان بازار نگران هستند که بررسی‌های فعلی دولت ایالات متحده در مورد استخراج بیت کوین، به اعمال مقررات سختگیرانه برای این صنعت در آینده منجر شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این تصمیم در حالی گرفته شده که بر اساس گزارش مجله فوربز، حامیان بیت کوین با این باور که ارز ایالات متحده در شرف سقوط است، بیشتر از پیش نسبت به این رمزارز علاقه‌مند می‌شوند.

این نگرانی‌ها به دلیل افزایش چاپ دلار و بدهی ناشی از شیوع همه‌گیری COVID-۱۹ مطرح شده‌اند. طبق گزارش‌ها، بدهی ملی ایالات متحده اخیرا به بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی ۳۴٫۱ تریلیون دلار رسیده است.

به گفته کارشناسان بازار، عدم اطمینان در مورد بدهی ملی و ارزش دلار آمریکا می‌تواند به عنوان کاتالیزوری برای رشد بازار کریپتو عمل ایجاد کند.

در واقع، در چنین شرایطی، معامله‌گران ممکن است تصمیم بگیرند که پول خود را از مقامات متمرکز دور نگه دارند. در این صورت، جذابیت دارایی‌های دیجیتال و غیرمتمرکز افزایش خواهد یافت.

در همین حال، داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین در بازارهای بی‌ثبات و شرایط نامطمئن اقتصاد کلان عملکرد خوبی ندارد. از این رو، در صورت نکول بدهی آمریکا، احتمال ریزش قیمت بیت کوین را هم باید در نظر گرفت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments