تقویم اقتصاد کلان این هفته: روند نزولی ارزهای دیجیتال به پایان می‌رسد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بازار کریپتو پس از مدت‌ها انتظار برای تایید ETFهای اسپات بیت کوین، اکنون شاهد ریزش قیمت‌ها است، نشریه اقتصاد کلان The Kobeissi Letter رویدادهای اقتصادی کلیدی ایالات متحده را برای هفته‌ای که از ۲۲ ژانویه آغاز می‌شود، منتشر کرده است.
روز چهارشنبه ۲۴ ژانویه قرار است شاخص مدیران خرید (PMI) منتشر شود. این شاخص شرایط کسب‌وکار در بخش تولید را در بر می‌گیرد و معیار مهمی برای وضعیت اقتصادی کلی در ایالات متحده است. انتظار می‌رود که نرخ PMI کمی کاهش پیدا کند.
روز پنجشنبه، گزارش تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. این شاخص معیاری جامع از فعالیت اقتصادی در ایالات متحده است. پس از رشد ۴٫۹ درصدی آن در سه ماهه سوم، انتظار می‌رود اقتصاد در سه ماهه چهارم هم حدود ۱٫۸ درصد رشد داشته باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

گزارش هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) ماه دسامبر هم روز جمعه منتشر خواهد شد. این شاخص منعکس‌کننده میانگین پولی است که مصرف‌کنندگان ماهانه خرج می‌کنند، به استثنای محصولات فرار فصلی مانند غذا و انرژی. سیاستگذاران بانک مرکزی از شاخص سالانه Core PCE به عنوان معیار اصلی تورم استفاده می‌کنند. تحلیلگران انتظار دارند که این شاخص افزایش اندکی در بازه ماهانه و سالانه نشان دهد.
همچنین، در این هفته گزارش‌های درآمد شرکت‌هایی همچون تسلا، اینتل و ویزا منتشر خواهند شد.
در کل، یک چشم‌انداز اقتصادی مثبت به طور کلی خبر خوبی برای دارایی‌های پرریسک مانند ارزهای دیجیتال است. با این حال، بازارها پس از یک رشد سه ماهه، همچنان در یک روند کاهشی هستند. ارزش کل بازار کریپتو به ۱٫۶ تریلیون دلار کاهش یافته و قیمت بیت کوین هم در زمان نگارش این خبر، در کانال ۴۰ هزار دلار قرار دارد. در کل، امروز در بازار ارزهای دیجیتال رنگ قرمز غالب بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments