کارشناسان: اگر ترامپ رییس‌جمهور شود، قیمت بیت کوین به اوج می‌رسد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تام ایمر، نماینده ایالات متحده، انتظار دارد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در صورت بازگشت به کاخ سفید، رفتار “بسیار دوستانه‌ای” نسبت به ارزهای دیجیتال داشته و زمینه نظارتی را برای صنعت کریپتو فراهم کند. برایان بروکس، مدیر حقوقی سابق صرافی کوین‌بیس (Coinbase) نیز نظر مشابهی را اظهار داشت. در همین راستا، برخی از تحلیلگران هم پیش‌بینی می‌کنند که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امسال، قیمت بیت کوین می‌تواند به بالاترین سطح خود برسد.
البته دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهور‌ی خود در توئیتی در ژوئیه ۲۰۱۹ گفته بود:

من طرفدار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیستم؛ چون‌که آن‌ها پول نیستند… دارایی‌های رمزارزی غیرقانونی می‌توانند رفتار مجرمانه‌ای از جمله تجارت مواد مخدر و سایر فعالیت‌های غیرقانونی را تسهیل کنند.

بر عکس این پیام، رئیس جمهور سابق ایالات متحده از زمان ترک قدرت، سه مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) راه‌اندازی کرده است. اولین کلکسیون NFT ترامپ یک مجموعه کارت دیجیتال از زندگی و حرفه او را نشان می‌داد و دومین مجموعه کارت دیجیتال NFT او در ماه آوریل راه‌اندازی شد. همچنین، بر اساس داده‌ها، ترامپ اخیراْ اتریوم‌هایی (ETH) به ارزش میلیون‌ها دلار را که از فروش NFTهای مذکور به دست آورده بود، فروخته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

با این حال، ترامپ اخیراْ درباره سقوط بازار سهام و رکود بزرگ دیگر در صورت عدم پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هشدار داده است. علاوه بر این، جان رید استارک، مسئول سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در سپتامبر سال گذشته خاطرنشان کرد:

رأی‌دهندگان علاقه‌مند به کریپتو ممکن است دارای پایگاه انتخاباتی قدرتمندی باشند، بنابراین دونالد ترامپ شاید لحن خود نسبت به ارزهای دیجیتال را به‌طرز چشمگیری تغییر دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بیت کوین نیوز

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments