توضیحات رئیس SEC درباره پیام جعلی تأیید ETF بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر شد، اطلاعات جدیدی را در مورد یک حمله سایبری که حساب X (توییتر) این آژانس را هدف قرار داده بود، ارائه کرد.
این گزارش سه روز پس از هک حساب رسمی توییتر SEC و انتشار پیامی جعلی مبنی بر تأیید همه‌ صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، منتشر شد. بلافاصله پس از انتشار این توییت، گنسلر در حساب شخصی خود عنوان کرد که حساب SEC هک شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گفته گنسلر، SEC هنوز در حال ارزیابی دامنه این حادثه است، اما هیچ مدرکی دال بر دسترسی هکر به سایر سیستم‌ها، داده‌ها و سایر حساب‌های رسانه اجتماعی SEC وجود ندارد. کارکنان SEC پس از بازیابی حساب، پست جعلی را حذف و یک پست جدید جهت اطلاع‌رسانی منتشر کردند.
توییتر وقوع این حادثه را تأیید کرد اما تأکید داشت که این هک به دلیل وجود مشکل امنیتی در این پلتفرم رخ نداده است. به گفته تیم امنیت سایبری توییتر، یک فرد ناشناس، کنترل یک شماره تلفن مرتبط با حساب را به دست آورده و از این طریق وارد حساب شده است.
گنسلر عنوان کرد که این سازمان همچنان به ارزیابی اینکه آیا اقدامات جبرانی اضافی لازم است یا خیر، ادامه خواهد داد. او افزود که SEC برای یافتن مجرمین، در حال همکاری با FBI، دفتر بازرسی کل SEC و وزارت امنیت داخلی است.
کمیسیون SEC یک روز پس از این حادثه، ETF بیت کوین را تأیید کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع دی‌کریپت

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments