توصیه مهم مدیرعامل مساری به دارندگان بیت کوین: فعلا نفروشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رایان سلکیس، بنیانگذار و مدیرعامل مساری، یک استراتژی سرمایه‌گذاری مهم را برای دارندگان بیت کوین (BTC)، در بحبوحه افزایش احتمالی در چرخه صعودی مورد انتظار بعدی پیشنهاد کرده است.

به گفته سلکیس، سرمایه‌گذاران در حالت ایده‌آل باید بیت کوین خود را برای چند ماه آینده نگه‌داری کنند، سپس با عبور ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) از ۲ الی ۳، مقداری سود ببرند.

سلکیس به سرمایه‌گذاران بیت کوین توصیه می‌کند که با تخصیص نیمی از سرمایه‌گذاری خود به طور خاص برای مالیات و نیمی دیگر برای سرمایه‌گذاری‌های سوداگرانه‌ یا پرریسک، یک رویکرد استراتژیک اتخاذ کنند. در واقع سلکیس معتقد است که سرمایه‌گذاران باید در معاملات کوتاه‌مدت پرسود حتما شرکت کنند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

پاسخ‌دهندگان متعدد به پست مساری در X (توییتر سابق) اظهار داشتند که مقدار MVRV قبلاً در پلتفرم‌های مختلف تحلیلی از مرز ۲.۰ عبور کرده است. در پاسخ، سلکیس تصریح کرد که MVRV در پست او به معیاری مبتنی بر عرضه سهم شناور آزاد (Free Float Supply) بیت کوین اشاره دارد.

بنابراین، معیار ترجیحی سلکیس از تقسیم ارزش بازار سهم شناور آزاد بیت کوین بر ارزش تحقق‌یافته آن به دست می‌آید. این معیار با MVRV که با تقسیم ارزش بازار بیت کوین بر ارزش واقعی آن محاسبه می‌شود، متفاوت است.

بنیان‌گذار مساری با استفاده از معیار ترجیحی خود، از طریق پستی نشان داد که MVRV عرضه سهم شناور آزاد بیت کوین زیر ۱.۵ است و فضای زیادی برای حرکت صعودی قابل توجه وجود دارد.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمت ۴۵۶۳۴ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. البته دیدگاه‌ها نسبت به BTC برای ادامه روند صعودی به دلیل رویداد آتی هاوینگ و تایید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین مثبت است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین ادیشن

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments