رکورد تعداد تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین در شب سال نو شکسته شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه بیت کوین در شب سال نوی میلادی، با تأیید 731,351 تراکنش طی 24 ساعت، یک رکورد جدید را به ثبت رساند. رکورد قبلی این شبکه در 24 دسامبر 2023 ثبت شده بود که در آن تاریخ، ماینرها در مجموع 723,459 تراکنش را تأیید کرده بودند.
معیارهای مختلف شبکه بیت کوین در سال 2023 افزایش یافتند. طی این سال، رکورد سختی استخراج، نرخ هش و تعداد تراکنش‌های تأییدشده روزانه، شکسته شد. رکوردشکنی تعداد تراکنش‌ها در 31 دسامبر به فعالیت مربوط به کتیبه‌های پروتکل اوردینالز نسبت داده می‌شود.
طی این روز، 314003 کتیبه پردازش شد که تقریباً 42.93 درصد از کل معاملات تأییدشده در روز یکشنبه محسوب می‌شدند. در همین حال، ماینرهای بیت کوین در ماه دسامبر، درآمد خوبی از کارمزد تراکنش‌ها به دست آوردند. در 30 روز گذشته، ماینرها 16,704,699 تراکنش (میانگین 6.7 تراکنش در ثانیه) را تأیید کرده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در شب سال نو، شبکه بیت کوین نرخ قابل توجه 8.10 تراکنش در هر ثانیه را پردازش کرد و به طور متوسط 4600 تراکنش در هر بلاک ثبت شد. از زمان شروع سال نو، فواصل زمانی بین تأیید بلاک‌ها از 9 دقیقه و 39 ثانیه تا 8 دقیقه و 55 ثانیه متغیر بوده است و ماینرها مجموعاً 946,371,028 تراکنش را تأیید کرده‌اند.
به این ترتیب، شبکه بیت کوین در آخرین روز سال 2023، شتاب تزلزل‌ناپذیر گسترش خود را به نمایش گذاشت. همان‌طور که گفته شد، تقریباً 43 درصد از تراکنش‌های آن روز، به روند روبه‌رشد کتیبه‌های اوردینالز مربوط بود که نشان‌دهنده تکامل مداوم این شبکه و ظرفیت پایدار آن برای پاسخگویی به خواسته‌های جدید و متنوع است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بیت کوین دات کام

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments