مایکرواستراتژی با خرید ۱۴،۶۲۰ بیت کوین دیگر باز هم خبرساز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، بزرگ‌ترین هولدر شرکتی بیت‌کوین (BTC)، روز چهارشنبه با خرید ۱۴۶۲۰ بیت‌کوین به ارزش حدود ۶۱۵.۷ میلیون دلار، بار دیگر دارایی‌های خود را افزایش داد.
مایکل سیلور، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی، در توییتی اعلام کرد که این شرکت، بیت‌کوین‌ها را با قیمت متوسط ۴۲۱۱۰ دلار برای هر BTC خریداری کرده است. با خرید اخیر، دارایی‌های این شرکت به ۱۸۹۱۵۰ بیت‌کوین به ارزش حدود ۵.۹ میلیارد دلار رسیده که میانگین قیمت خریداری شده برای هر بیت‌کوین، ۳۱۱۶۸ دلار بوده است.
مایکرواستراتژی، خرید بیت‌کوین را در آگوست ۲۰۲۰ آغاز کرد. آخرین خرید مایکرواستراتژی قبل از روز چهارشنبه، در ماه گذشته انجام شد که طی آن، این شرکت ۱۶۱۳۰ بیت کوین به ارزش ۶۰۸ میلیون دلار را خریداری کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در گزارشی دیگر، مایکرواستراتژی از جمع‌آوری سرمایه ۶۱۰.۱ میلیون دلاری از عرضه سهام ۷۵۰ میلیون دلاری خود در بازار که از قبل نیز اعلام شده بود، خبر داد. این شرکت تا اوایل دسامبر حدود ۲ میلیارد دلار سود از ذخایر بیت‌کوین خود کسب کرده است.
قیمت بیت‌کوین در چند ماه گذشته، در میان خوش‌بینی حاصل از تأیید بالقوه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات توسط تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده (SEC)، افزایش یافته است. برخی کارشناسان معتقدند که تأیید ETFهای مذکور باعث هجوم سیل سرمایه به بازار بیت‌کوین خواهد شد. در همین راستا و به دنبال افزایش ۲۰۰ درصدی بیت‌کوین، ارزش سهام مایکرواستراتژی هم نزدیک به ۳۱۵ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌دسک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments