چند روز تا هاوینگ چهارم بیت کوین باقی مانده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بیت کوین به شکستن مقاومت‌های قیمتی سالانه ادامه می‌دهد، چندین رویداد مهم برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده که می‌تواند این ارز دیجیتال و سایر آلت‌کوین‌ها را به بالاترین سطح خود در طول تاریخ برساند.
یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای پیش رو، تأیید احتمالی ETFهای اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است. تاریخ نهایی تصمیم‌گیری در این مورد، ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ تعیین شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

علاوه بر این، انتظار می‌رود که چهارمین رویداد هاوینگ (نصف شدن پاداش استخراج) بیت‌ کوین در آوریل ۲۰۲۴ رخ دهد. طی این رویداد، پاداش استخراج بیت‌ کوین به نصف کاهش می‌یابد که به کمیاب‌تر شدن آن کمک می‌کند. بسیاری از کارشناسان ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند که اجرای هاوینگ می‌تواند باعث یک روند صعودی بزرگ شود که در طول سال برای بیت ‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها ادامه خواهد داشت.
بر اساس اطلاعاتی که توسط پلتفرم watcher.guru ارائه شده، در حال حاضر تنها ۱۹،۷۸۶ بلاک و ۱۳۲ روز تا هاوینگ چهارم بیت کوین باقی مانده است و انتظار می‌رود این رویداد در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ اجرا شود.
چند روز تا هاوینگ چهارم بیت کوین باقی مانده است؟سایر رویدادهای مهم برنامه‌ریزی شده برای سال ۲۰۲۴ شامل جلسه شفاهی برای بررسی پرونده کوین بیس و SEC و همچنین، تصمیم‌گیری این کمیسیون درباره درخواست شرکت گری‌اسکیل مبنی بر تبدیل صندوق تراست اتریوم خود به یک ETF اسپات این ارز دیجیتال است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بیت‌کوینیست

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

علی آراد کوزه گر