صعود رتبه بیت کوین در بین باارزش‌ترین دارایی‌های جهان!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته‌ای که گذشت، بیت کوین شاهد رالی صعودی قابل‌توجهی بود و قیمت آن بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت.

قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته از مرز ۴۴ هزار دلار هم گذشت و تا ۴۴،۶۰۰ دلار صعود کرد. داده‌های تاریخی بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین از ۶ آوریل ۲۰۲۲، قبل از سقوط اکوسیستم ترا، به این سطوح نرسیده بود.

همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت کوین هم با بیش از ۳۴ درصد رشد، به بالای ۴۰ میلیارد دلار رسیده است و از این لحاظ، پس از استیبل کوین تتر (USDT) در رتبه دوم قرار دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

علاوه بر این، ارزش بازار بیت کوین هم به بالای ۸۵۷ میلیارد دلار رسیده که ۵۳٫۸ درصد از بازار ۱٫۶ تریلیون دلاری ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

با افزایش ارزش بازار بیت کوین، این ارز دیجیتال پس از سبقت گرفتن از ارزش شرکت برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)، اکنون توانسته متا (فیس‌بوک سابق) را هم پشت سر بگذارد و به نهمین دارایی باارزش در جهان تبدیل شود.bitcoin-taps-44000-surpassing-meta-and-berkshire-hathaway-in-market-capitalization

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بیت کوین نیوز

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments