بزرگ‌ترین نهنگ جهان از سرمایه‌گذاری در بیت کوین چقدر سود کرده است؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سودآوری سرمایه‌گذاری شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در بیت کوین، روز دوشنبه و پس از صعود قیمت این ارز دیجیتال به بالای ۴۲ هزار دلار، به بیش از ۲ میلیارد دلار رسید.
شرکت مایکرواستراتژی به رهبری مایکل سیلور، مدیرعامل سابق و رئیس اجرایی فعلی، خرید بیت کوین را در آگوست سال ۲۰۲۰ آغاز کرد. آخرین خرید بیت کوین توسط این شرکت در ماه گذشته انجام شد و تا ۳۰ نوامبر، مایکرواستراتژی دارای ۱۷۴،۵۳۰ بیت کوین در خزانه خود بود که در کل به قیمت ۵٫۲۸ میلیارد دلار (میانگین قیمت ۳۰،۲۵۲ دلار به ازای هر بیت کوین) خریداری شده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

با افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۴۲ هزار دلار در روز گذشته، ارزش ذخایر BTC مایکرواستراتژی به حدود ۷٫۳ میلیارد دلار رسید که به معنای سود بیش از ۲ میلیارد دلاری این شرکت است.
بیت کوین از آوریل ۲۰۲۲ یا قبل از سقوط اکوسیستم ترا، چنین سطوح قیمتی بالایی را مشاهده نکرده بود. قیمت این ارز دیجیتال در طول بازار نزولی سال ۲۰۲۲، به کمتر از ۱۶ هزار دلار سقوط کرد که در آن زمان، مایکرواستراتژی متحمل ضرر سنگینی شد. با این حال، سیلور با درآمد حاصل از فروش سهام شرکت خود، به خرید بیت کوین ادامه داد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌دسک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments