ملاقات بلک‌راک با مقامات SEC! آیا ETF بیت کوین به‌زودی تایید می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که فعالان صنعت کریپتو در انتظار تایید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده هستند، خبر ملاقات نمایندگان بلک راک (BlackRock) با مسئولان کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، باعث افزایش امیدها شده است.

طبق گزارش‌ها، نمایندگان شرکت بلک راک و نزدک (NASDAQ) در تاریخ ۲۰ نوامبر با مقامات SEC ملاقات کردند تا در مورد قانون پیشنهادی که اجازه لیست شدن یک ETF اسپات بیت کوین را می‌دهد، با یکدیگر تبادل نظر کنند.

بلک راک دو مدل بازخرید برای صندوق iShares Bitcoin Trust خود ارائه کرد: نقدی و غیرنقدی.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

پاسخ SEC به این مدل‌ها و موضع آن در مورد تایید ETF بیت‌کوین مشخص نیست. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که SEC ممکن است در آستانه تصمیم‌گیری باشد و در صورت تایید، می‌تواند به طور قابل‌توجهی پذیرش ارزهای دیجتال را تقویت کند.

مقامات SEC همچنین در ۲۰ نوامبر با نمایندگان شرکت گری اسکیل (Grayscale) در مورد پیشنهاد این شرکت برای فهرست کردن ETF اسپات بیت کوین ملاقات کردند. پس از بحث و گفتگو با کمیسیون SEC، این شرکت اکنون یک پرونده اصلاح‌شده را برای تبدیل صندوق تراست بیت کوین (GBTC) خود به یک ETF اسپات ارسال کرده است.

SEC همچنان در حال بررسی این درخواست است. شرکت‌های مختلفی از جمله فیدلیتی (Fidelity)، ویزدام‌تری (WisdomTree)، اینوسکو (Invesco)، والکری (Valkyrie)، ون اک (VanEck) و بیت‌وایز (Bitwise) نیز همگی در انتظار پاسخ SEC برای تایید درخواست ETF بیت کوین خود هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments