شبکه اجتماعی جدید اولانچ، عامل موفقیت یا مایه دردسر؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده استارز آرنا (Stars Arena) – یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز که اخیرا در شبکه اولانچ راه‌اندازی شد – در تاریخ ۶ اکتبر، از هک این پلتفرم خبر داد و از کاربران خواست تا هنگام بررسی نقض امنیتی، هیچ وجهی را واریز نکنند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط شرکت امنیتی SlowMist ، این هک منجر به سرقت ۲۶۶،۱۰۳ توکن AVAX به ارزش تقریبی ۳ میلیون دلار شد که هکر، بعدا این وجوه را به صرافی رمزارزی Fixed Float ارسال کرده است. به نظر می‌رسد که این حمله با بهره‌برداری از یک نقض امنیتی بزرگ در قرارداد هوشمند استارز آرنا ممکن شده است.

چند ساعت پس از هک، تیم استارز آرنا بابت این اتفاق عذرخواهی کرد و همچنین اظهار داشت که وبسایت آن از یک حمله منع سرویس توزیع‌شده (DDoS) رنج می‌برد. پس از آن و در روز ۷ اکتبر، تیم استارز آرنا اعلام کرد که بودجه‌ای را برای پوشش حفره ۳ میلیون دلاری به جا مانده از این حمله در نظر گرفته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این تیم همچنین اضافه کرد که پس از ممیزی کامل امنیتی، قرارداد هوشمند خود را دوباره راه‌اندازی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این حمله، دومین سوءاستفاده از شبکه استارز آرنا در هفته گذشته است. در ۵ اکتبر نیز، گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر این که استارز آرنا یک آسیب‌پذیری امنیتی را پس از این که یک هکر موفق شد ۲ هزار دلار AVAX را به سرقت ببرد، وصله کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments