عملکرد باورنکردنی رمزارز شریک شیبا اینو در ماه آگوست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال BAD، رمزارز بومی شرکت هوش مصنوعی BAD Idea AI که یکی از شرکای شیبا اینو است، از ابتدای ماه آگوست تاکنون عملکرد قیمتی باورنکردنی را از خود به نمایش گذاشته و از بیت ‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و حتی توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو (SHIB، BONE، LEASH) بهتر عمل کرده است.

بر اساس داده‌های بازار، رمزارز BAD با یک رشد تقریباً ۵۰۰ درصدی در ماه آگوست، از بازار جهانی ارزهای دیجیتال بهتر پیشی گرفت و در روز ۱۳ آگوست، به بالاترین قیمت تاریخی خود، در ۰٫۰۰۰۰۰۰۱۹۵ دلار رسید.

ارزش بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۸۹ میلیون دلار است و به دلیل رشد انفجاری اخیر خود، اکنون در جایگاه ۲۶۱مین رمزارز برتر بازار قرار دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

ارز دیجیتال BAD Idea AI از زمانی که شیبا اینو آن را در ماه جولای به لیست شرکای رسمی خود اضافه کرد، جذابیت قابل‌توجهی پیدا کرده است. طبق گزارش‌ها، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، قرار است از فناوری هوش مصنوعی Bad Idea AI برای سخنرانی در کنفرانس آینده‌پژوهی بلاکچین ۲۰۲۳ استفاده کند.

علاوه بر این، کوساما در اظهارات اخیر خود اشاره کرد که BAD در مرحله بعدی اکوسیستم شیبا اینو نقشی محوری خواهد داشت.

این تأییدیه از سوی توسعه‌دهنده اصلی شیبا به BAD کمک کرده است تا توجه صرافی‌های مشهور جهان را به خود جلب کند. طبق گزارش‌ها، تاکنون صرافی‌های شناخته‌شده‌ای همچون شیباسواپ، پولونیکس، یونی‌سواپ، سوشی‌سواپ، بیت‌مارت و بیت‌گت، ارز دیجیتال BAD را به پلتفرم خود اضافه کرده‌اند.

ارز دیجیتال BAD Idea AI همچنین اخیراً به نقطه عطف جدید ۱۰،۵۰۰ هولدر رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتوبیسیک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments