بر اساس داده‌های تاریخی، کاردانو برای یک رشد ۳ هزار درصدی آماده می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که کاردانو (ADA) برای حدود ۳۲۹ روز در محدوده معاملاتی ۰.۲۴ تا ۰.۴۶ دلار به دام افتاده و در عبور از مقاومت ۰.۳۰ دلار با مشکل مواجه شده است. اگرچه در ماه گذشته شاهد افزایش قیمت کاردانو به بالاتر از این ناحیه بودیم، اما این افزایش‌ قیمت موقتی بود.
با این حال، به گفته تحلیلگران، این مرحله انباشت یادآور رفتار قیمتی کاردانو بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ است که برای ۶۶۵ روز، در محدوده معاملاتی ۰.۱۰ تا ۰.۰۲۸ دلار در نوسان بود. این دوره انباشت طولانی مدت با یک شکست خیره‌کننده در قیمت کاردانو به میزان ۲,۹۸۵ درصد همراه شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، معتقد است که داده‌های تاریخی حاکی از یک بریک آوت احتمالی دیگر برای کاردانو در فوریه سال ۲۰۲۴ است، اگرچه نبود نقدینگی جدید و فشار خرید ممکن است مانع از یک روند صعودی قابل توجه برای این ارز دیجیتال شود.
بر اساس داده‌های تاریخی، کاردانو برای یک رشد ۳ هزار درصدی آماده می‌شود!در حال حاضر، کاردانو با قیمت ۰.۲۹ دلار معامله می‌شود. عملکرد آن در هفته گذشته تقریباً ثابت بوده و تنها ۰.۴۴ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. اما در ماه گذشته، کاردانو افت قابل توجهی بیش از ۱۷ درصدی را تجربه کرد که منجر به کاهش ۱.۶ میلیارد دلاری ارزش بازار این ارز دیجیتال شد. با وجود این، از ابتدای سال تاکنون و با توجه به رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت کاردانو هم بیش از ۱۶.۵ درصد افزایش یافته است.
در همین حال، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، تصمیم دارد تمام قراردادهای کاردانو و پالیگان (MATIC) را در تاریخ ۱۷ آگوست از فهرست خود حذف کند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که این دو ارز دیجیتال، در میان دیگر رمزارزهای معرفی‌شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در شکایت‌های اخیر خود علیه دو صرافی بایننس و کوین بیس، به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی شدند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع فاین‌بولد

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

من به قدری طرفدار کاردانو بوده ام که تتو زدم رو بدنم لوگوی اونو، هولد کردم ولی دوستان پولتون رو صرف کاردانو نکنید خیلی زمان میبره، پولشو بدین ریپل بخرین

کاردانو پتانسیل خوبی داره
فکر کنم به این زودیها هم پامپ نکنه
ولی آینده بهتری با این بروز رسانیها و قراردادها میتونه داشته باشه

کجای متن با تیتر همخوانی داره ؟ لطفا توضیح بدهید ؟

سلام. در متن خبر قید شده است که داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که مشابه رفتار فعلی کاردانو در گذشته نیز تکرار شده است که موجب رشد ۲.۹۸۵ در قیمت کاردانو شد.

خدا کنه به این صورت باشه که میگن

کاردانو برخلاف پایه ریاضی خود نمیتونه آینده روشنی داشته باشد البته زمانی که بازار صعودی وخوب میشود کاردانو هم بی نصیب نخواهد ماند منتهی کاردانو در آینده ارزها دیجیتال وجود نخواهد داشت چرا که بیش از اندازه مهندسی شده بر اصول ریاضی هست