غول پرداخت پی‌پال این‌بار به دنبال تسخیر دنیای دیفای!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

غول پرداخت پی‌پال (PayPal) قصد دارد با ادغام استیبل کوین PYUSD تازه راه‌اندازی‌شده خود با اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای)، به نفوذش در صنعت ارزهای دیجیتال ادامه دهد.

خوزه فرناندز داپونته، معاون ارشد بخش بلاکچین و ارزهای دیجیتال پی‌پال، در اظهارات جدید خود گفت که این شرکت می‌خواهد استیبل کوین آن برای هر موردی در صنعت کریپتو قابل‌استفاده باشد.

او اضافه کرد که با تقویت کاربرد استیبل کوین پی‌پال در دیفای، این شرکت می‌خواهد مطمئن شود که توکن آن جایگزین مناسبی برای رقبایی مانند تتر (USDT) و یواس‌دی کوین (USDC) است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در همین راستا، داپونته گفت:

ما می‌خواهیم به جایی برویم که کاربران ارزهای دیجیتال امروز از استیبل کوین‌ها استفاده می‌کنند، و دیفای یک مورد استفاده برای آن است.

استیبل کوین PYUSD در حال حاضر فقط از طریق کیف پول پی‌پال در دسترس است و هنوز از طریق صرافی‌های متمرکز ارائه نمی‌شود. داپونته گفت که این شرکت در حال حاضر برای اطمینان از اینکه استیبل کوین آن در اسرع وقت در صرافی‌های متمرکز در دسترس خواهد بود، کار می‌کند.

او افزود که وقتی این مانع برطرف شود، مردم می‌توانند تقریباً برای هر هدفی در اکوسیستم کریپتو، از PYUSD استفاده کنند؛ زیرا این استیبل کوین یک توکن ERC-20 و کاملاً با اتریوم سازگار است.

او همچنین تأکید کرد که استیبل کوین PYUSD کاملاً با مقررات ایالات متحده مطابقت دارد و آماده است تا بخش قابل‌توجهی از سهم بازار این کشور را به خود اختصاص دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتواسلیت

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments