نگرانی از اصلاح نزولی در قیمت شیبا، شاخص‌ها چه می‌گویند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رمزارز شیبا اینو (SHIB) علائمی را نشان می‌دهد که بیانگر آن است که احتمالاً یک اصلاح نزولی در انتظار این میم کوین باشد. سطح شاخص قدرت نسبی (RSI) برای شیبا اینو به طور قابل توجهی پایین‌تر از سطح 5 آگوست است که نشان‌دهنده واگرایی احتمالی قیمت و این شاخص است.

این واگرایی نشان می‌دهد که حرکت صعودی شیبا اینو ممکن است در حال ضعیف شدن باشد؛ زیرا شاخص قدرت نسبی در حال نزدیک شدن به قلمرو اشباع خرید است، در حالی که قیمت شیبا اینو از میانگین متحرک 200 روزه خود عبور کرده است.shib-could-be-headed-for-a-bearish-retracement-and-evidence-suggests-علاوه بر این نشانه‌ها، یک تحلیل‌گر معروف ارزهای دیجیتال، ali_charts در توییتر به شکل‌گیری یک الگوی قیمتی در نمودار شیبا اینو اشاره کرده است. این الگو اغلب با فرسودگی روند فعلی و معکوس‌ شدن روند قیمتی می‌تواند همراه باشد.

با این حال، داده‌های درون زنجیره‌ای، به ویژه فعالیت نهنگ‌ها، حاکی از ریزش بیشتر قیمت است.

معیار توزیع عرضه برای شیبا اینو، که جریان خروجی از آدرس‌هایی را نشان می‌دهد که بین 1 میلیون تا 100 میلیون توکن دارند، حاکی از آن است که برخی نهنگ‌های این میم کوین در حال برداشت سود خود هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

قابل ذکر است که این آدرس‌ها کمتر از 4 درصد از کل عرضه در گردش شیبا اینو را در اختیار دارند.shib-could-be-headed-for-a-bearish-retracement-and-evidence-suggests-موجودی آدرس‌های دارای بیش از 1 میلیارد توکن، که 96.53 درصد از عرضه شیبا اینو را تشکیل می‌دهند، بدون خروجی قابل توجه، ثابت مانده‌اند. در حالی که تعداد تراکنش‌های شیبا اینو طی چهار روز گذشته افزایش مداومی داشته است، در همین دوره نیز افزایش جزئی در حجم معاملات مشاهده شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

یکی میشه رمز علی
یکی علی چارت
قبلنا بهتر بود
چون لااقل رمزی کلارک داشتیم

احراز هویت تا سطح ۲ انجام بده جازه بگیر

سلام صرافی بیت پین ۳۰۰۰۰۰ هزار
په په مجانی میده