تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت سولانا (هفته سوم مرداد)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم عدم قطعیت موجود در بازار کریپتو، سولانا (SOL)، نهمین ارز دیجیتال برتر، در حدود ۲۲٫۴ دلار به حمایت دست پیدا کرده است. در سه هفته گذشته، قیمت SOL دو بار از حمایت مذکور افزایش یافته که نشان‌دهنده انباشت فعال است.

از طرفی، در نمودار تایم فریم روزانه، روند قیمت سولانا شکل‌گیری یک الگوی کف دوقلو (double bottom pattern) را نشان می‌دهد. این الگو اغلب در کف بازار مشاهده می‌شود و نیروی خریداران را برای یک رالی پایدار تقویت می‌کند.solana-price-at-22-4-support-is-a-double-bottom-recoveryدر ۷ آگوست، قیمت از حمایت ۲۲٫۴ دلاری برگشت. این معکوس، قیمت سولانا را ۸٫۸ درصد افزایش داد و به قیمت فعلی در محدوده ۲۴٫۳۶ دلار رساند.

حال، انتظار می‌رود که سولانا با یک رشد ۵٫۸ درصدی دیگر، سطح ۲۵٫۷ دلاری را به چالش بکشد. بریک آوت صعودی از این مقاومت، فشار خرید و افزایش قیمت به ۲۹ تا ۳۰ دلار را تسریع خواهد کرد.

در مقابل، اگر سولانا شاهد فروش تهاجمی در مرز ۲۲٫۴ دلار باشد، احتمالاً قیمت به سمت پایین می‌رود و باعث شکل‌گیری محدوده باریکی می‌شود.

علی‌رغم فشار خریداران بازار، یک حرکت جانبی می‌تواند نشان‌دهنده ضعف در حرکت صعودی باشد. اگر فروشندگان از این عدم قطعیت استفاده کنند، شکست به زیر ۲۲٫۴ دلار، می‌تواند افت قیمت تا ۱۸٫۷ دلار را به همراه داشته باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

باند بولینگر: حرکت رو به بالای باند پایینی اندیکاتور باند بولینگر، حمایت بیشتری را برای خریداران بازار فراهم می‌کند.
شاخص قدرت نسبی: افزایش بالقوه شیب RSI روزانه به بالای ۶۰ درصد، نشان‌دهنده احساسات قوی در میان معامله‌گران است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments