صرافی‌های رمزارزی برای لیست کردن استیبل کوین جدید پی‌پال وارد رقابت شدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در واکنش سریع به رونمایی اخیر از استیبل کوین شرکت پرداخت فرامرزی پی‌پال، PYUSD، چندین صرافی برجسته ارزهای دیجیتال، از جمله هوبی، به سرعت قصد خود را برای لیست کردن این استیبل کوین جدید اعلام کردند. لازم به ذکر است که استیبل کوین PYUSD با همکاری پکسوس (Paxos) صادر شده است.

اطلاعیه صرافی‌ها مبنی بر لیست کردن PYUSD، تنها 24 ساعت پس از راه‌اندازی این استیبل کوین منتشر می‌شود. بیانیه رسمی هوبی در 8 آگوست، تعهد آن را به فهرست کردن استیبل کوین PYUSD تایید کرد.

هوبی در ابتدا یک جفت‌ ارز معاملاتی شامل PYUSD و تتر را را به کاربران خود ارائه می‌دهد. شایان ذکر است، هوبی سیاست کارمزد مدیریت صفر را برای این جفت‌ارز معاملاتی اجرا خواهد کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

با این کار، هوبی بر تعهد خود را برای ترویج توسعه صنعت ارزهای دیجیتال از طریق همکاری با پروژه‌ها و موسسات با کیفیت بالا تأکید می‌کند.

با ورود استیبل کوین PYUSD به بازار و ورود نقدینگی کافی، هوبی فعالیت‌های تجاری خود را آغاز خواهد کرد. کل عرضه در گردش PYUSD در حال حاضر 26.9 میلیون واحد است. بیت‌مارت (BitMart)، یکی دیگر از صرافی‌های برجسته ارزهای دیجیتال، نیز با اعلام فهرست کردن استیبل کوین PYUSD، به این روند پیوسته است.

علی‌رغم این فهرست شدن‌ها و اشتیاق صرافی‌ها به PYUSD، واکنش جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال متفاوت بوده است. نگرانی‌هایی در رابطه با جنبه‌های امنیتی، مانند متمرکز بودن PYUSD به وجود آمده است.

منتقدان بر توانایی پکسوس در مسدود کردن یا مصادره دارایی‌ها تحت هدایت سازمان‌های دولتی تاکید می‌کنند. علاوه بر این، استفاده PYUSD از زبان برنامه‌نویسی Solidity v0.4.24، که با مسائل مقیاس‌پذیری، آسیب‌پذیری‌های امنیتی و درهای پشتی (Back Doors) شناخته شده، نیز شک و تردیدهایی را ایجاد کرده است.

با توجه به این نگرانی‌ها، برخی از کارشناسان به جامعه ارزهای دیجیتال توصیه می‌کنند که خودحضانتی و سرمایه‌گذاری در بیت ‌کوین را در اولویت قرار دهند و هنگام فعالیت با استیبل کوین جدید PYUSD، احتیاط کنند.

در این میان، جاستین سان، بنیانگذار بلاکچین ترون، از پی‌پال دعوت کرده است تا PYUSD را در شبکه ترون هم منتشر کند. سان در توییتی، مزایای بالقوه چنین همکاری‌هایی را بیان کرد و بر همگرایی فزاینده بین سیستم‌های مالی سنتی و فناوری بلاکچین تاکید نمود.

پیشنهاد سان سرعت، امنیت و مقرون‌به‌صرفه بودن شبکه ترون را برجسته می‌کند که 12 میلیارد دلار معاملات روزانه را پردازش می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

والا واسه ما ایرانیها مهم ترین فاکتور همون قابلیت ردیابی و انسداد دارایی هست و اینکه رو چه بستری و با چه کارمزدهایی عملیاتی بشه . احتمالا رو بستر اتریم عرضه بشه در ابتدا