در پشت پرده انباشت ۱۱ تریلیون شیبا اینو توسط نهنگ‌ها چه می‌گذرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش شرکت تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای IntoTheBlock، در 48 ساعت گذشته، موج قابل توجهی از تشدید فعالیت‌ها‌ در اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) مشاهده شده است.

این تشدید فعالیت به وارد شدن مقدار قابل توجه 11.11 تریلیون توکن شیبا به کیف پول دارندگان این میم کوین نسبت داده می‌شود. این افزایش نشان‌دهنده یک حرکت راهبردی توسط فعالان بزرگ بازار، همزمان با رویداد آتی شیباریوم (Shibarium) است.

طبق گزارش‌ها، حجم ورودی شیبا اینو به کیف پول نهنگ‌ها، نسبت به روز گذشته شاهد افزایش قابل توجه 3148 درصدی بود. این افزایش یادآور فعالیت‌های شدیدی است که در اواسط ماه ژوئن مشاهده شد و تغییر قابل توجهی را در اکوسیستم شیبا اینو ایجاد کرد. به طور همزمان، کاهش قابل توجهی در جریان خروجی از کیف پول سرمایه‌گذاران برجسته شیبا اینو وجود داشته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

تنها در 24 ساعت گذشته، ارزش خروجی به میزان چشمگیر 94.61 درصد کاهش یافت و از 7.21 تریلیون به تنها 388.07 میلیارد شیبا اینو کاهش یافت. از سوی دیگر، راه‌اندازی شیباریوم به عنوان یک رویداد مهم در نظر گرفته می‌شود. این رویداد برای دارندگان شیبا اینو در مقیاس بزرگ بسیار هیجان‌انگیز بوده و آنها مشتاقانه منتظرند تا از اولین پروتکل لایه 2 خود استفاده کنند.

همانطور که هیجان جامعه ارزهای دیجیتال در مورد راه‌اندازی شیباریوم همچنان در حال افزایش است، روایت پیرامون شیبا اینو شتاب بیشتری پیدا می‌کند. انتظارات از افزایش بیشتر در فعالیت‌ها و تحولات جذاب به این هیجان می‌افزاید. از این رو، اقدامات سرمایه‌گذاران شیبا اینو، به ویژه فعالان بزرگ و مهم آن، باید از نزدیک تحت نظر گرفته شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یوتودِی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

خیلی عالی بود درودبرشما