چگونه می‌توانیم لیست رمزارزهایی را که به‌عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی شده‌اند، مشاهده کنیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم ارائه‌دهنده داده‌های رمزارزی کوین گکو (CoinGecko) شاخص جدیدی را راه‌اندازی کرده که بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتالی را که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده به عنوان اوراق بهادار احتمالی طبقه‌بندی شده‌اند، ردیابی می‌کند.

طبق گزارش‌ها، این صفحه از وبسایت کوین گکو که Top Alleged Securities Coins (برترین کوین‌های اوراق بهادار ادعایی) نام دارد، این رمزارزها را بر اساس ارزش بازار آنها مرتب می‌کند.

همان‌طور که در شکل زیر مشاهده می‌شود، BNB در صدر این لیست و پس از آن، کاردانو، سولانا و ترون قرار دارند.coingecko-adds-index-crypto-deemed-securitiesگزارش‌ها حاکی از آنند که وبسایت اطلاعاتی کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) نیز صفحه مشابهی را با نام Top Alleged SEC Securities Tokens راه‌اندازی کرده است.

کمیسیون SEC در آخرین شکایت‌های خود علیه غول‌های صنعت کریپتو، یعنی صرافی‌های کوین‌بیس و بایننس، تعداد توکن‌هایی را که اوراق بهادار می‌داند، در مجموع به ۶۸ مورد افزایش داد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

با توجه به صفحه‌های تازه ایجادشده توسط پلتفرم‌های کوین گکو و کوین مارکت کپ، ارزش بازار توکن‌هایی که توسط کمیسیون SEC به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شده‌اند، به طور متوسط حدود ۹۰ میلیارد دلار (تقریباً ۷٫۵ درصد) از ارزش کل بازار است.

لازم به ذکر است که گری گنسلر، رئیس کمیسیون SEC، پیش‌تر ادعا کرده بود که «همه ارزهای دیجیتال غیر از بیت‌کوین» اوراق بهادار هستند و بنابراین، تحت اختیارات این آژانس قرار می‌گیرند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments