شکایت از صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس به نفع کدام رمزارزها تمام شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار، قیمت میم کوین پپه (PEPE) در ۲۴ ساعت گذشته، با یک رشد بیش از ۱۴ درصدی، به ۰٫۰۰۰۰۰۱۲۵ دلار رسیده و ارزش بازار آن هم به ۴۶۸ میلیون دلار افزایش یافته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

نه تنها پپه، بلکه برخی از میم کوین‌های دیگر نیز پس از اقدامات قضایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده علیه صرافی‌های رمزارزی بایننس و کوین بیس، شاهد افزایش قابل‌توجهی قیمت خود بوده‌اند.
طبق گزارش‌ها، میم کوین Good Gensler (GENSLR) در ساعت‌های اولیه پس از شکایت SEC علیه صرافی رمزارزی کوین بیس، بیش از ۲۶۰ درصد رشد قیمتی را تجربه کرد.
شکایت از صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس به نفع کدام رمزارزها تمام شد؟در حال حاضر، ارزش بازار پپه حدود ۴۶۸ میلیون دلار و ارزش بازار Good Gensler حدود ۳.۲ میلیون دلار است. حجم معاملات این دو میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ترتیب ۵۰ و ۵۶ درصد افزایش یافته است. لازم به ذکر است که حجم معاملات ۲۴ ساعته Good Gensler، نزدیک به ۲ میلیون دلار گزارش شده است.

“کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.”

باتوجه به گزارشات منتشرشده، Good Gensler در تاریخ ۱۹ آوریل، حدود پنج روز پس از راه‌اندازی پپه، راه‌اندازی شد. اگرچه داده‌ها نشان می‌دهند که پپه حتی قبل از شکایت SEC علیه صرافی‌های رمزارزی در یک مسیر نزولی شدید قرار داشته، اما به خاطر داشته باشید که پپه یک ارز دیجیتال الهام‌گرفته از میم است که ریسک بیشتری نسبت به سایر دارایی‌های دیجیتال دارد؛ زیرا ارزش آن عمدتا وابسته به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی است.
قیمت پپه در اواخر آوریل به طور پایدار در حال افزایش بود و در تاریخ ۵ می، با اعلام لیست شدن این رمزارز توسط بایننس به شدت افزایش یافت. با این حال، این رمزارز از اوج قیمتی خود در حال حاضر حدود ۶۰ درصد فاصله گرفته که ۱۵ درصد آن مربوط به هفته گذشته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

بایننس تو شیبا خیلی دزدی کرده باید اعدام بشه