موج جدید مهاجرت کاربران ارز دیجیتال به صرافی‌های غیرمتمرکز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مجموع حجم معاملات روزانه در صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال در دو روز گذشته نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار افزایش یافته است.
به گزارش رمزارز نیوز، میانگین حجم معاملات در سه صرافی غیرمتمرکز برتر در ۴۸ ساعت گذشته ۴۴۴ درصد افزایش یافته؛ زیرا سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال از اقدامات قانونی اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده علیه صرافی‌های متمرکز بایننس و کوین بیس متاثر شده‌اند.
بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از پلتفرم CoinGecko، مجموع حجم معاملات روزانه در صرافی‌های یونی سواپ ۳ (اتریوم)، یونی سواپ ۳ (آربیتروم) و پنکیک سواپ ۳ (شبکه هوشمند بایننس) – که ۵۳ درصد از کل حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز در ۲۴ ساعت گذشته را تشکیل می‌دهند – از ۵ تا ۷ ژوئن، بیش از ۷۹۲ میلیون دلار افزایش یافته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

علاوه بر این، حجم معاملات در Curve، یک صرافی غیرمتمرکز که امکان داد و ستد استیبل کوین‌ها را فراهم می‌کند، ۳۲۸ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های معاملاتی در صرافی Curve بر روی تجارت استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا USDC و USDT متمرکز شده است.
با افزایش حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز، جریان خروجی خالص – تفاوت بین ارزش دارایی‌های ورودی و خروجی – در صرافی بایننس به رقم خیره‌کننده ۷۷۸ میلیون دلار رسید. البته شایان ذکر است که جریان خروجی خالص فعلی هنوز بسیار کمتر از کل ذخیره این صرافی است. در زمان نگارش این خبر، موجودی استیبل کوین بایننس بیش از ۸ میلیارد دلار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

زندگیمون داغون شد تو بازار ارز این همه تبلیغ کردن مردم گول بخورن الانم مردم داغون شدن

خسته نباشید و خدا قوت خدمت مجموعه رمزارز نیوز