ایلان ماسک برنده رقابت ارزهای دیجیتال را تعیین کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، مدیرعامل فعلی توییتر، در بحبوحه سرکوب صرافی‌های بزرگ متمرکز توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده و دسته‌بندی برخی از ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار، بار دیگر توجه همگان را به سمت دوج کوین (DOGE) جلب کرده است.
به گزارش رمزارز نیوز، ایلان ماسک که به‌ عنوان بزرگ‌ترین حامی دوج کوین شناخته می‌شود، به گفتگویی پیوست که توسط پیر روچارد، معاون تحقیقات شرکت Riot Blockchain آغاز شد. روچارد اخیرا اسکرین‌شاتی را از اظهارات مدیرعامل کوین بیس، برایان آرمسترانگ از سال ۲۰۱۵ به اشتراک گذاشت. در آن زمان، آرمسترانگ از تمرکز کامل بر روی بیت کوین حمایت کرده بود؛ چون معتقد بود که سایر ارزهای دیجیتال نوظهور، از جمله ریپل، استلار و سایر آلت کوین‌ها، موجب حواس‌پرتی هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به نظر می‌رسد که این یادآوری از سوی روچارد از سخت‌گیری‌های اخیر کمیسیون SEC علیه برخی از بزرگ‌ترین آلت کوین‌های بازار، از جمله کاردانو و سولانا ناشی می‌شود. در این میان، تعدادی از رهبران صنعت کریپتو از جمله بنیانگذار توییتر، جک دورسی هم با ایده تمرکز بر بیت کوین موافق هستند.
ایلان ماسک هم با پیوستن به این گفتگو، در توییتی نوشت «Doge ftw»، که به معنای «دوج کوین پیروز می‌شود» است. لازم به ذکر است که کمیسیون SEC نام دوج کوین را در لیست رمزارزهایی که به عنوان اوراق بهادار در نظر می‌گیرد، قرار نداده است.
در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۶۹ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۴٫۲ درصد رشد دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

13 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

با سلام خدمت دوستان. در حال حاضر اکثر ارزهای دیجیتال در کف قیمتی خودشون قرار دارند و پایین تر از این قیمت اومدنشون غیر منطقیه. به نظر من هر کسی دوج کوین رو خریداری کند یا خریده باشه تو این قیمتهای الان پیروز میدان خواهد بود و به زودی به سود قابل توجهی دست خواهد یافت. بنده خودم ارز دوج رو خریدم و مطمئنم که این ارز با پشتوانه ی ایلان ماسک پیروز میدان بازار خواهد بود. با تشکر

تا بیت به محدوده ۹۰۰۰نرسه ورود اشتباهه، هر بالایی بیت فرصتی هستش برای سل زدن

خوب می فروشه !

سلام دوستان، خواه ناخواه داریم بطور صعودی به سمت ارزهای دیجیتال میریم، پس بهتره باهاشون کنار بیایم و از روشهای مختلف آموزش استفاده از اونهارو ببینیم.

ارز دیجیتال به طور کلی یعنی دزدی وغارت
هرکس رودیدم یاخونه یاماشین باخته یعنی هیچ روباعرضه ی کم توکن به قیمت بالا فروختن وبعد عرضه توکن های زیاد وخوردن پول مردم وریزش صدبرابر پول مردم

ببخشید ولی کسی که بیشتر از پنجاه شصت ملیون وارد این بازار کنه احمقه خالصه هر چقدر هم پولدار باشه مهم نیست ،تازه باید یه دهم اسپات خرید در کف معمول و در کیف پول استیک کرد و یه بیستم هم فیوچرز من که کلا شرت میگیرم معمولاً شرت بیشتر جوابه در التها البته بستگی به جو بازار داره و بقیه سرمایه هم باید نقد باشه تا در مواقع طلایی استفاده کرد

معلومه بدجوری پولتو کشیده بالا

درسته آدم قلدر وتمامی ولی مغز داره مغز

در نامردی و سودگرایش شکی نیست

علتش اینکه که خودش دوجه زیادی داری بایدم حمایت کنه

با سلام حضورتان عرض کنم این مرد از غارت اموال مردم هیچ موقع سیر نشده است خیلی مراقب باشید.بسیار انسان ناجوانمردی هست.

من که دوستتش دارم …چون خودشه

این ارزهای که در کف قیمت قرار دارند را حتما در سبد ارزی خود داشته باشید و حتما قبل از هاوکینگ بیت کوین که چیزی در حدود ۹ ماه به آن زمان باقی مانده خریداری کنید