گزارشی مختصر از بازار استیبل‌کوین‌ها: جایگاه تتر کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استیبل کوین تتر (USDT) با حفظ سلطه خود در بازار استیبل‌کوین‌ها، به ارزش بازار بیش از 83 میلیارد دلار که یک رکورد جدید به حساب می‌آید، رسیده است.
گزارشی مختصر از بازار استیبل‌کوین‌ها: جایگاه تتر کجاست؟در مقابل، سایر استیبل‌کوین‌ها به دلیل مسائل نظارتی و قوانین موجود با چالش‌های عمده‌ای در حفظ سهم خود از بازار مواجه هستند. چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی رمزارزی بایننس، به محدودیت‌های نظارتی اعمال‎‌شده بر بایننس یواس‌دی (BUSD) که یک استیبل کوین صادرشده توسط Paxos است، اشاره کرد. ژائو همچنین به محدودیت‌های اعمال‌شده توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) در قبال BUSD انتقاد کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در حالی که سقف سرمایه‌گذاری BUSD مقدار ۲۳ میلیارد دلار تعیین شده است، اما هم اکنون مقدار سرمایه‌گذاری در آن ۵ میلیارد دلار است. این در حالی است که در همین زمان USDT توانست با ثبت رکورد جدیدی رشد قابل توجهی را تجربه کند.
استیبل ‌کوین USD Coin (USDC) که توسط شرکت Circle صادر می‌شود و دومین استیبل کوین بزرگ بازار به حساب می‌آید، با حجم بازار 28.8 میلیارد دلار، تفاوتی بیش از 50 میلیارد دلار با USDT دارد.
گزارشی مختصر از بازار استیبل‌کوین‌ها: جایگاه تتر کجاست؟بازرسی‌های دقیق نظارتی و بحران‌های بانکی را می‌توان از عوامل کاهش سهم بازار سایر استیبل‌کوین‌ها در نظر گرفت. نظارت‌های NYDFS باعث متوقف شدن صدور BUSD توسط پکسوس گردید و USDC نیز پس از فروپاشی بانک Silicon Valley با مشکلاتی مواجه شد. این رویدادها باعث گردید که کاربران دارایی‌های خود را به استیبل‌کوین‌های دیگر تبدیل کنند و باعث کاهش سرمایه‌گذاری‌ها در BUSD و USDC شوند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments