کشف ۱۱۰میلیون دلار دارایی‌ صرافی ورشکسته FTX

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صندوق سرمایه‌گذاری Alameda Research، که به دست سام بنکمن-فرید تأسیس شده است، در حال حاضر بیش از ۱۱۰ میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارد. به گزارش شرکت تحلیل بلاکچین Arkham Intelligence، این صندوق در حال حاضر بیش از ۱۱۰ میلیون دلار بیت کوین را در کیف‌های پول‌های مختلف نگهداری می‌کند. نتایج بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که این کیف‌ پول‌ها به‌ طور فعال بیت کوین‌ها را از صرافی‌ها و کیف‌ پول‌های سرد تا تاریخ مارس ۲۰۲۳ دریافت کرده‌اند. این گزارش مشخص می‌کند آلامیدا موفق شده‌ است ۴٬۰۸۳ بیت کوین (که در حال حاضر ارزش آن ۱۱۰٫۸۱ میلیون دلار است) را از منابع مختلف به دست آورد.
بر اساس این گزارش، این تنها قسمتی از بیت کوین‌هایی است که آلامیدا در گذشته کنترل می‌کرده است. کیف‌های مرتبط با فعالیت‌های بیت کوین آلامیدا به ارزش بالای ۸۰۰ میلیون دلار رسیده بودند، که این مورد نشان می‌دهد احتمالاً این شرکت بخش عمده‌ای از بیت کوین‌ها را در صرافی‌های متمرکز یا کیف‌های سرد غیرمرتبط نگهداری می‌کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

تجمیع این کیف پول‌ها سرنخ‌هایی را در مورد نحوه جمع‌آوری بیت کوین توسط پذیرنده‌های دارایی‌های این شرکت ارائه می دهد. در ماه آوریل، یک تراکنش به صورت تستی ۱ بیت کوین را از کیف پذیرنده آلامیدا به آدرس نگهدارنده آلامیدا ارسال کرد که با نام «آلامیدا پذیرنده ۱» مشخص شده‌ است. از ابتدای سال ۲۰۲۳، این آدرس ۳٬۵۸۱ بیت کوین که امروز حدوداً ۹۷٫۱۹ میلیون دلار ارزش دارد را جمع‌آوری کرده‌ است.
آلامیدا ریسرچ که در هنگ کنگ قرار دارد، در سال ۲۰۱۷ تأسیس شده است و یک شرکت معتبر معاملات رمزارزی به حساب می‌آید.
در تاریخ ۱۷ می در دادگاه ورشوی بانکروتی آمریکا، FTX شکایت‌های چندگانه‌ای را دریافت کرد تا از مدیران سابق FTX از جمله سام بنکمن-فرید و اشخاص دیگری که از فروش Embed Financial Technologies بهره‌مند شده‌اند، مبلغی از اموال را بازیابی کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments