زمان مطالعه: 2 دقیقه

استیبل کوین جدید صرافی بایننس چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیر عامل صرافی بایننس، روز پنجشنبه به راه‌اندازی استیبل کوین First Digital USD (FDUSD) توسط شرکت امانی First Digital واقع در هنگ کنگ، واکنش مثبت نشان داد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که هنگ کنگ در تلاش برای تبدیل شدن به کانون اصلی رمزارزها در منطقه، یک سازمان نظارتی جدید رمزنگاری را در اول ژوئن راه‌اندازی می‌کند.

استیبل کوین First Digital USD یا به اختصار FDUSD، می‌تواند به یک استیبل کوین بزرگ در بایننس تبدیل شود؛ زیرا این صرافی پس از آنکه رگولاتورهای ایالات متحده، استیبل کوین بایننس یواس‌دی (BUSD) منتشرشده توسط Paxos را در ماه فوریه سرکوب کردند، به دنبال یک استیبل کوین دیگر است.
در تاریخ 1 ژوئن 2023، ژائو در توییتر خود اعلام کرد که شرکت امانی First Digital، استیبل کوین متصل به دلار آمریکا با نام FDUSD را روی شبکه هوشمند بایننس (BNB Smart Chain) و اتریوم لانچ خواهد کرد.

ارز First Digital USD (FDUSD) با نسبت یک به یک به دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و پشتوانه آن شامل نقدینگی و دارایی‌های متعددی است که در حساب‌های مالی مؤسسات تنظیم‌شده در منطقه آسیا نگهداری می‌شود. این شرکت همچنین در حال مذاکره با تمام صرافی‌های اصلی است تا در لیست آنها قرار بگیرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

وینسنت چوک، مدیرعامل First Digital گفت که در آینده، تمام جامعه ارز دیجیتال به دنبال قابلیت پیش‌بینی هستند؛ به همین دلیل FDUSD مفهوم‌سازی شد.
کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) درخواست بررسی مجوز برای صرافی‌های رمزارزی را پذیرفته است. با این حال، سرمایه‌گذاران خرد مجاز به معامله با استیبل کوین‌ها بر اساس مقررات اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) نیستند. FDUSD با داشتن پشتوانه قوی و ایمنی بالا، می‌تواند به عاملی برای حل این مسائل تبدیل شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments