کوچ یک صرافی دیگر از آمریکا؛ مقصد دوقلوهای رمزارزی کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارزهای دیجیتال Gemini که متعلق به برادران دوقلوی وینکلوس است، در حال تلاش برای دریافت مجوز خدمات ارزهای دیجیتال در امارات متحده عربی (UAE) است. این اقدام به منظور در امان ماندن از وضع قوانین جدید سختگیرانه و عدم وضوح قوانین در ایالات متحده اتخاذ شده است.
صرافی جمینی با انتشار پستی در وبلاگ خود در تاریخ ۳۱ می، به افزایش اشتیاق شهروندان به ارزهای دیجیتال و مذاکرات مثبت با مقامات UAE اشاره کرده و اعلام کرده است که در حال اقدام برای دریافت مجوز خدمات ارزهای دیجیتال در این کشور است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

علاوه بر این، مدیران اجرایی Gemini، کامرون و تایلر وینکلوس، بیان داشتند که این تصمیم بعد از تجربه “دشمنی و عدم وضوح” در قبال مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده صورت گرفته است. تایلر وینکلوس مدیرعامل جمینی در یک مصاحبه با خبرگزاری مستقر در ابوظبی به نام The National گفت:

ما از مذاکراتمان با مقامات اینجا بسیار خوشحال بودیم. UAE در تلاشی برای تبدیل شدن به خانه و مرکزی برای ارزهای دیجیتال است؛ به ‌ویژه اینکه به دنبال اجرای مقرراتی است که هم از کاربران محافظت می‌کند و هم قابلیت شرکت‌ها در نوآوری را حفظ خواهد کرد.

در زمان انتشار این خبر، دوقلوهای وینکلوس هنوز مکانی را برای شروع به کار صرافی خود در این کشور تعیین نکرده‌اند و اشاره کرده‌اند که مقر جدید Gemini می‌تواند در ابوظبی یا دبی ایجاد شود.
بر اساس داده‌های Gemini درباره وضعیت ارزهای دیجیتال، بیش از ۳۵٪ از افرادی که در UAE مورد مطالعه قرار گرفته‌اند، ارز دیجیتال خریداری کرده‌اند، در حالی که این درصد در ایالات متحده تنها ۲۰٪ است. تقریباً ۳۲٪ از افرادی که هنوز ارز دیجیتال ندارند، گفته‌اند که در سال آینده احتمالاً ارز دیجیتال خریداری خواهند کرد. علاوه بر این، ۳۳٪ از دارندگان ارز دیجیتال در UAE از آن در خرید حضوری از فروشگاه‌های سنتی استفاده می‌کنند، در حالی که این درصد در دارندگان ارز دیجیتال در ایالات متحده فقط ۱۹٪ است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments