حرکت افزایشی ریپل در خلاف جهت بازار! رالی بزرگی در راه است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حالی که دولت آمریکا تقریباً در حال نهایی کردن افزایش سقف بدهی خود است، بیت کوین (BTC) و بازار ارزهای دیجیتال روز دوشنبه شاهد یک رشد قیمتی بودند. با این حال، این افزایش در قیمت‌ها زمان کوتاهی پابرجا بود و به نظر می‌رسد که بازار کریپتو انرژی خود را برای ادامه روند صعودی از دست داده است.
اما ارز دیجیتال XRP مسیر خود را از این جریان جدا کرده و در طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. در زمان نگارش این خبر، XRP محدوده ۰.۵ دلار در حال معامله است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این عدم وابستگی به بازار و حرکت کردن به صورت مجزا از سوی ریپل را می‌توان در افزایش قابل‌توجه در فعالیت آدرس‌های این ارز دیجیتال جستجو کرد. در همین راستا، Santiment، ارائه‌دهنده داده‌های درون زنجیره‎‌ای توضیح می‌دهد که شبکه XRP در دو روز گذشته، موفق شد دو مرتبه رکورد فعالیت‌ آدرس‌های شبکه‌ خود را جابجا کند. همین امر باعث شده است که یک جداشدگی حدودا ۴ درصدی بین XRP و آلت کوین‌ها شکل بگیرد و اگر تاریخ تکرار شود، این درصد ممکن است بیشتر هم شود.
جان دیتون، حامی فعال ریپل و کارشناس حقوقی، دیدگاه‌های کاملی دربارهٔ قیمت فعلی XRP ارائه داده است. او در یکی از توییت‌های اخیر خود، بیان کرده است:

فعلاً XRP در نزدیکی ۴۸ سنت قرار دارد و عجیب است که فکر کنیم افرادی که در حال حاضر از خرید آن امتناع می‌کنند، در آینده آن را با قیمت بیش از ۱ دلار خریداری خواهند کرد و عجیب‌تر آن‌که، تا زمانی که قیمت به ۲ دلار نرسد، احتمالاً فومو (ترس از دست دادن موقعیت) فعال نخواهد شد.

در آمریکا، نبرد حقوقی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) هنوز در حال پیگیری است و اخبار جدیدی در مورد آن منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد که در جلسات اخیر دادگاه، ریپل امتیازات مهمی را کسب کرده است. در این جلسات، SEC مجبور شده‌ سخنرانی‌های ویلیام هینمن را بدون سانسور منتشر کند که این امر، امیدواری به توافق حقوقی را افزایش داده است. بسیاری از کارشناسان در حوزه رمزارز انتظار دارند که توافق حقوقی تا ماه جولای امسال اعلام شود.
مانند سایر شرکت‌های فعال در حوزه کریپتو، ریپل نیز اخیراً به دنبال تغییر پایگاه عملیاتی خود به خارج از ایالات متحده، به دلیل الزامات نظارتی سختگیرانه در این کشور است. با این حال، این شرکت قبل از انجام این حرکت، منتظر صدور حکم دادگاه است. اگر نتیجه به نفع ریپل باشد، این موضوع می‌تواند منجر به ارتقای روابط این شرکت با بانک‌ها شده و فراهم‌کننده فرصتی برای تسهیل جریان نقدینگی بیشتر به XRP باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

انشاالله که ریپل برنده دادگاه میشه وکسانی که۲سال صبر کردن به سود خود می‌رسند.