فعال شدن کیف پول قدیمی اتریوم با میلیون‌ها دلار سرمایه پس از ۸ سال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از کیف پول‌های قدیمی و غیرفعال اتریوم پس از ۸ سال از خواب بیدار شد و میلیون‌ها دلار را جابه‌جا کرد.
مالک این کیف پول، این توکن‌ها را در طول ICO (عرضه اولیه کوین) اتریوم در سال 2015 به دست آورد. در آن زمان ارزش هر ETH تنها 31 سنت بود.
این کیف پول که از سال 2015 غیرفعال بود، پس از هشت سال خواب ناگهانی بیدار شد و در مجموع 8,000 ETH را تنها در دو دقیقه منتقل کرد. در زمان نگارش این خبر، دارایی این کیف پول تقریباً 14.7 میلیون دلار ارزش دارد. با توجه به قیمت فعلی اتریوم در محدوده 1,917 دلار، این یک سود خیره‌کننده 590،000 درصدی برای مالک این کیف پول است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

کاربران حوزه ارزهای دیجیتال در مورد دلیل این انتقال به گمانه‌زنی‌ پرداختند. یکی از کاربران نوشت که مالک این کیف پول به تازگی از زندان آزاد شده است، یکی دیگر با اظهاراتی طنزآمیز گفت که آنها در حال انتقال وجوه از یک کیف پول Ledger قدیمی هستند و به کنایه، انتقاد خود را از ارتقاء جدید و بحث‌برانگیز Recover این شرکت مطرح کرد.
البته این تنها کیف پول اتریوم دوران ICO نیست که در ماه‌های اخیر دوباره بیدار شده است. در 24 آوریل، کیف پول دیگری که 2,365 اتریوم (4.5 میلیون دلار) در کیف پول خود داشت، اولین تراکنش خود را پس از نزدیک به هشت سال انجام داد و 2,360 ETH را به آدرس کیف پول جدیدی منتقل کرد.
در تاریخ 5 مارس نیز، یک کیف دیگر پس از پنج سال غیرفعال بودن، 10,226 ETH (19.6 میلیون دلار) را به آدرس کیف پول جدیدی منتقل کرد.
جالب توجه است که بر اساس داده‌های DeBank، یک ردیاب کیف پول Web3، این کیف پول جدید همچنین دارای یک میم کوین به ارزش 46 دلار به نام Gensler (GENSLR) است همچنین توکن دیگری به نام Dejitaru Tsuka (TSUKA) که از اژدها الهام گرفته شده، با ارزش فقط 0.24 دلار نیز در این کیف پول موجود است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

پس منم برم ارز دیجیتال هایی که احتمال رشد دارن رو بخرم و ۸ سال نرم تو کیف پول بعدش میگن کیف پول ۸ ساله بنده فعال شد