تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت سولانا (هفته دوم خرداد)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در میان اصلاحات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت سولانا هم در یک روند کاهشی، بین دو خط روند همگرای الگوی کنج نزولی در حال حرکت بود. در تئوری، مشاهده این الگو در نمودار به معنی کاهش تدریجی حرکت نزولی است که در نهایت، باعث تغییر روند و مسلط شدن خریداران بر بازار خواهد شد. در واقع، بریک آوت و تثبیت صعودی در این الگو نشان‌دهنده پایان اصلاح قیمتی و شروع یک افزایش قیمت خواهد بود.
تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت سولانا (هفته دوم خرداد)در تاریخ 25 می، قیمت سولانا توانست از خط روند مقاومتی الگوی کنج نزولی خود خارج شود. پس از چندین بار تست این خط روند در پنج هفته گذشته، این بریک آوت نشان می‌دهد که ابتکار عمل از دست فروشندگان خارج شده و این خریداران هستند که اکنون برای کنترل روند قیمتی مبارزه می‌کنند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در حال حاضر، سولانا در محدوده قیمتی 20.67 دلار با ثبت رشد روزانه 1.17 دلار معامله می‌شود. کندل روزانه ثبت‌شده نشان می‌دهد که حرکت صعودی قدرتمند است.
با این حال، قیمت سولانا شاهد یک عقب‌نشینی جزئی برای آزمایش مجدد خط روند شکسته‌شده به عنوان یک حمایت بود. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از خط روند شکسته‌شده حفظ کنند، این افزایش قیمت می‌تواند تا مقاومت 26 دلار ادامه داشته باشد که در اینصورت، پتانسیل رشد 26 درصدی برای این رمزارز وجود خواهد داشت.
شکست الگوی کنج نزولی باعث شده که قیمت سولانا به یک بازیابی مهم برسد. با این حال، در تئوری، ارتفاع دهانه الگو پس از شکست آن، تارگت قابل‌قبولی برای خریداران در نظر گرفته خواهد شد. بنابراین، قیمت سولانا ممکن است قبل از رسیدن به تارگت 26 دلار، با مقاومت‌های 21.25 و 24 دلار مواجه شود.
واگرایی میانگین متحرک همگرایی: یک تقاطع صعودی بین خط MACD (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) نشانه‌ای از تغییر روند را نشان می‌دهد.
میانگین متحرک نمایی: میانگین‌های متحرک نمایی 50 و 100 روزه که نزدیک به 21.17 دلار حرکت می‌کنند، منطقه عرضه بالایی را در برابر خریداران ایجاد می‌کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments