پای رمزارزها به پرونده‌های طلاق باز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی‌های سرمایه‌گذاری، منبع جدیدی از درگیری در پرونده‌های طلاق را معرفی کرده است. دارایی‌های دیجیتال پنهان یک نگرانی رو به رشد است که منجر به آشفتگی در روند طلاق می‌شود.
در واقع، وکلای طلاق و مشاوران مالی اکنون با موقعیت‌های پیچیده ناشی از فریب مالی مرتبط با دارایی‌های رمزارزی فاش‌نشده مواجه هستند.
جالب اینجا است که وکلا و مشاوران در حال کشف مواردی هستند که در آن یکی از همسران مخفیانه مبالغ قابل‌توجهی از صدها هزار تا میلیون‌ها دلار را بدون اطلاع شریک خود در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند.
برخی از تاکتیک‌های درگیر شامل پراکندگی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و در بلاک‌چین‌های مختلف و پیچیده‌تر کردن مسیرهای ردیابی دارایی است. جالب اینجا است که به دلیل توانایی ردیابی بیت کوین (BTC) در برخی موارد، همسران دارایی‌های دیجیتالی با محوریت حریم خصوصی، مانند مونرو (XMR) را انتخاب می‌کنند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

ردیابی دارایی‌های رمزارزی پنهان به طور روزافزونی در حال سخت شدن است؛ زیرا با چالش‌های ناشی از ماهیت غیرمتمرکز و غیرقانونی ارزهای دیجیتال روبه‌رو هستند. به دست آوردن اطلاعات احضاریه مربوط به این دارایی‌ها اغلب به دلیل عدم وجود مقررات متمرکز دشوار است.
کلی بوریس، وکیل طلاق، می‌گوید که، نکته مهم در ارزهای دیجیتال این است که توسط هیچ نوع بانک مرکزی تنظیم نمی‌شود، بنابراین معمولاً نمی‌توانید کسی را احضار کنید و اسناد و اطلاعات مربوط به دارایی‌های ارز دیجیتال شخصی را دریافت کنید.
به طور کلی، حضور مخفیانه ارزهای دیجیتال در پرونده‌های طلاق، چالش‌های منحصربه‌فردی را ایجاد و تخصص کارشناسان حقوقی و مالی را آزمایش می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

با خیال راحت طلاق بگیرید قانون همه جوره در خدمت شماست دمش گرم وزیر جنگ اسراییل که چنین سربازان رایگانی در داخل دارد و دمش گرم اعراب داخلی که چنین پشت خانوم هایند و دمش گرم این ترکیبی پورو که کسی اون رویش را نمیبیند

تشکیل خانواده و دوام خانوداه با تورم شصت درصدی درسال سخته