مناقصه خرید دارایی‌های رمزارز ورشکسته سلسیوس! برنده کیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فارنهایت، یک تیم مشترک از Arrington Capital و US Bitcoin Corp، در حال حاضر برندهٔ مناقصه برای خرید دارایی‌های سلسیوس نتورک است؛ یک شرکت رمزارزی که در وضعیت ورشکستگی قرار داشت. این خرید شامل دارایی‌های سلسیوس به ارزش تقریبی 2 میلیارد دلار است که شامل رمزارزهای نگهداری‌شده، واحد استخراج ماینینگ و سرمایه‌گذاری‌های دیگر می‌شود. همچنین، فارنهایت مبلغی قابل‌توجه از ارزهای دیجیتال نقدشونده نیز دریافت خواهد کرد که بین 450 تا 500 میلیون دلار تخمین زده شده است. همچنین، US Bitcoin Corp نیز تسهیلات استخراج ماینینگ رمزارز از جمله احداث یک پروژه برق با ظرفیت 100 مگاوات را شامل می‌شود. با این حال، برای تکمیل خرید، نیاز به موافقت مقامات نظارتی است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

سلسیوس در جولای 2022 به دلیل افزایش وجوه برداشتی که نشان‌دهنده مشکلات مالی بود، درخواست ورشکستگی خود را ثبت کرد. فروپاشی سلسیوس همراه با ورشکستگی صرافی‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری ونچر، باعث وقوع یک دورهٔ سخت در صنعت ارزهای دیجیتال شد که به زمستانی طولانی برای این صنعت منجر گردید. هر چند خرید توسط فارنهایت به عنوان برنده این مناقصه، نشان می‌دهد که صنعت رمزارزها در حال برگشت به شرایط بهتری است. با این حال، مسائل نظارتی هنوز هم برای این صنعت یک نگرانی محسوب می‌شود. قاضی مسئول در دادگاه ورشکستگی، مارتین گلن، دربارهٔ احتمال وجود موانع نظارتی که ممکن است فروش دارایی‌های سلسیوس را مختل کند، هشدار داد. همچنین، به دلیل نامشخص بودن محیط نظارتی در ایالات متحده، صرافی کریپتویی Binance.US درخواست خرید خود را لغو کرد. بنابراین، تکمیل خرید توسط فارنهایت به موافقت مقامات نظارتی وابسته است و هنوز نمی‌توان پیش‌بینی کرد که مقامات نظارتی به این معامله چه واکنشی نشان خواهند داد.
به طور کلی، خرید دارایی‌های سلسیوس توسط فارنهایت توسعه‌ای مهم در صنعت کریپتوکارنسی در نظر گرفته می‌شود که نشان می‌دهد این صنعت به آرامی در حال عبور از دوران ناپایدار خود است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال .می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلیوس هم یعنی به تاریخ پیوست؟