تأثیرات کاهش قیمت بیت کوین: کدام آلت‌کوین‌ها بیشترین ریزش را داشتند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین پس از چندین روز معامله در نواحی 27,000 دلار تغییر مسیر داد و به پایین‌ترین قیمت خود در دو هفته گذشته رسید.
با کاهش قیمت ETH به زیر 1800 دلار و کاهش 3 درصدی ADA در یک روز آلت‌کوین‌ها نیز وضعیت بهتری ندارند. در این میان LDO به عنوان یک استثنا وضعیت بهتری را تجربه کرد و توانست سود روزانه را برای خود ثبت کند.
پس از کاهش قیمت و رسیدن به 26,500 دلار در هفته گذشته، بیت کوین با رسیدن به 27,000 در اواخر هفته، توانست کاهش قیمتی خود را تا حدودی جبران کند. روند صعودی برای بیت کوین در این هفته هم ادامه‌ داشت تا جایی که به قیمت 27,500 نیز صعود کرده بود تا بتواند بالاترین قیمت ثبت‌شده در چند روز گذشته را ثبت کند.با این حال، خرس‌ها حرکت صعودی این ارز را متوقف کردند و اجازه افزایش بیشتر قیمت را ندادند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در 24 ساعت گذشته اما لحظات سخت‌تری برای گاوهای بازار رقم خورد؛ زیرا بیت کوین با بیش از هزار دلار کاهش قیمت، رکورد جدیدی را از تاریخ 13 می ثبت کرد و به 26,000 دلار رسید؛ یعنی کاهش 2 درصدی در یک روز. به این ترتیب، ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر به 505 میلیارد دلار کاهش یافته است. همچنین دامیننس بیت کوین نیز با کاهش روبه‌رو شده و به 46.1 درصد رسیده است.
تأثیرات کاهش قیمت بیت کوین: کدام آلت‌کوین‌ها بیشترین ریزش را داشتند؟معمولاً وقتی قیمت BTC روند کاهشی را تجربه می‌کند، اکثر آلت‌کوین‌ها نیز این روند کاهشی را تجربه می‌کنند. اتریوم یک نمونه بارز از پیروی آلت‌کوین‌ها از بیت کوین است. دومین دارایی بزرگ دیجیتال، با کاهش قیمت بیت کوین، بیش از 2 درصد کاهش یافت و به زیر 1,800 دلار رسید.
بایننس کوین نیز پس از یک درصد کاهش در تایم فریم روزانه به 305 دلار رسید. بیشترین کاهش قیمت در میان 15 کوین برتر از آنِ ریپل، کاردانو، دوج کوین، سولانا، پولکادوت، لایت کوین، شیبا اینو و آوالانچ است.
با این حال، ApeCoin و Algorand بیشترین کاهش را در میان 50 ارز برتر بازار داشته‌اند: APE بیش از 8 درصد کاهش یافته و به 3.2 دلار رسیده است، در حالی که ALGO با 5 درصد کاهش به 0.15 دلار رسیده است.
ارزش بازار رمزارزها، در یک روز 20 میلیارد دلار کاهش یافت و در دو روز بیش از 40 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده و اکنون در 1.1 تریلیون دلار قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال .می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو پوتیتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

خیلی ممنون بابت مطالب روزانه و بروزی که قرار میدین