سازنده هوش مصنوعی ChatGPT اتحادیه اروپا را تهدید کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خالق ربات ChatGPT اتحادیه اروپا را تهدید به ترک این قاره کرده است. این شرکت معتقد است قوانین اخیر در مورد هوش مصنوعی بیش از حد سخت‌گیرانه است.
سام آلتمن (Sam Altman)، مدیرعامل شرکت OpenAI (خالق ChatGPT)، در ۲۴ می اعلام کرد که ممکن است این شرکت به خاطر عدم تبعیت از قوانین جدید اتحادیه اروپا، مجبور به ترک قاره سبز شود. در حال حاضر کشورهای اروپایی به دنبال تصویب قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای استفاده از ابزارها و ربات‌های هوش مصنوعی هستند.
آلتمن در یک رویداد که در لندن برگزار شد اذعان داشت که شرکت OpenAI تلاش می‌کند تا از قوانین رسمی تبعیت کند اما اگر مقررات بیش از حد سخت‌گیرانه باشند، چاره‌ای جز ترک اروپا نخواهد داشت. البته شایعاتی وجود دارد که پیش‌نویس این قوانین به‌زودی اصلاح خواهد شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

اتحادیه اروپا می‌خواهد ابزارهای هوش مصنوعی را طبقه‌بندی و تعهداتی برای دولت‌ها و شرکت‌ها ایجاد کند. با این حال آلتمن خواستار اصلاح بخش‌هایی از پیش‌نویس مثل «تعریف سیستم‌های هوش مصنوعی عمومی» شده است.
شرکت OpenAI در ماه‌های گذشته ۱۷۵ میلیون دلار بودجه برای یک صندوق سرمایه‌گذاری استارت‌آپی جذب کرده است. این سرمایه صرف توسعه ابزارهای هوش مصنوعی در جهت تغییر عمیق زندگی مردم خواهد شد. این شرکت تا امروز ۷ رویداد جمع‌آوری سرمایه برگزار کرده و در مجموع ۱۱.۳ میلیارد دلار بودجه به دست آورده است. شرکت‌های مشهوری مثل Tiger Global Management و Microsoft جزو حامیان این شرکت هستند.
ربات چت GPT در مدت کوتاهی پیشرفتی خارق‌العاده داشته است. پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهایی مثل مرورگر اپرا و موتور جست‌وجوی بینگ همکاری با ChatGPT را آغاز کرده‌اند. مایکروسافت هم قصد دارد تعاملات میان این ربات و سایر محصولاتش را افزایش دهد. قطعاً در ماه‌های آینده خبرهای بیشتر و جذاب‌تری در مورد این ربات و سایر ابزارهای هوش مصنوعی خواهیم شنید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال .می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments