حمایت نامزد ریاست جمهوری آمریکا از بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرماندار فلوریدا و کاندید جمهوری‌خواه انتخابات ۲۰۲۴، یکی از حامیان بیت کوین است. به نظر می‌رسد در انتخابات پیش‌ رو، بیت کوین یکی از بحث‌های مهم باشد.
ران دی سانتیس (Ron De Santis)، فرماندار ایالات فلوریدا رسماً اعلام کرد که وارد رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ می‌شود. او حالا مهم‌ترین رقیب دونالد ترامپ در حزب جمهوری‌خواه محسوب می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

بر خلاف ترامپ، دی سانتیس بارها از ارزهای دیجیتال حمایت کرده است. او با سیاست‌های بانک مرکزی در مورد رمزارزها مخالف است. این نامزد جمهوری‌خواه روز چهارشنبه از همکاری با ایلان ماسک خبر داد. مالک پرحاشیه توییتر که جزو مخالفان دونالد ترامپ است، به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین حامیان دی سانتیس در انتخابات ۲۰۲۴ باشد؛ زیرا هر دوی آنها از ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند و در موضوع «آزادی بیان» دیدگاه‌های مشترکی دارند.
ران دی سانتیس صراحتاً در مصاحبه‌ای اعلام کرد همه شهروندان حق دارند معاملات بیت کوین انجام دهند. او با هر قانونی برای ممنوعیت رمزارزها مخالف است. این نامزد انتخاباتی گفت:

ما به عنوان دولت آمریکا از حق مردم برای معاملات رمزارزی دفاع خواهیم کرد.

او و حامیانش معتقدند جو بایدن قصد نابود کردن کریپتوکارنسی را دارد. در ماه‌های گذشته دولت فعلی قوانین سفت و سختی علیه صرافی‌ها، استیبل کوین‌ها و دیگر پلتفرم‌های رمزارزی تصویب کرده است.
در طرف مقابل، رابرت اف کندی (Robert F. Kennedy)، نامزد دموکرات هم از حق شهروندان برای ذخیره یا خرید و فروش بیت کوین دفاع کرده است. فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی، یکی دیگر از حامیان بیت کوین در حزب دموکرات است.
در حالی که دی سانتیس به همراه چند نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا کاملاً با قوانین بانک مرکزی در مورد رمزارزها مخالف هستند اما دولت این کشور عزم جدی برای نظارت هر چه بیشتر بر این بازار دارد. به نظر می‌رسد موضوع بیت کوین و ارزهای دیجیتال، یکی از بحث‌های داغ مصاحبه‌ها و مناظره‌های انتخاباتی آمریکا باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال .می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو پوتیتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments