هشدار در مورد فعالیت ۲۴ رمزارز کلاهبرداری!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس توییتی که اخیراً توسط شرکت امنیتی PeckShield منتشر شده، مجموعه‌ای از کلاهبرداری‌های راگ پول (rug pull) با راه‌اندازی تقریباً 24 میم کوین اسکم در 10 روز گذشته، در حال فعالیت هستند.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس توییت شرکت PeckShield، از جمله این توکن‌های کلاهبرداری می‌توان به USACOIN ،MONKEYS ،ERDR ،Magneto ،STARK ،TINDER و POPCAP، اشاره کرد. در این میان، دو میم کوین به نام‌های FROGS و LADYBOY هم در این لیست وجود دارند که به نظر می‌رسد با میم کوین‌های Pepe (PEPE) و Milady Meme Coin (LADYS) که در ماه گذشته محبوبیت زیادی به دست آورند، شباهت دارند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

طبق توییت PeckShield، یک توکن کلاهبرداری به نام SEI نیز چند ساعت پیش ایجاد شده بود، اما به تازگی نقدینگی آن حذف شده است. کلاهبردارانی که آن را ساختند، با تامین 5.19 ETH از صرافی OKX اقدام به پامپ توکن خود و جذب معامله‌‎گران جدید کردند. اما پس از جذب سرمایه، استخر نقدینگی را تخیله کردند.
تیم PeckShield همچنین از جدیدترین توکن کلاهبرداری به نام BEREAL نام برده است. این شرکت با توییتی مبنی بر اینکه «قربانی آن نشوید»، به جامعه کریپتو هشدار داده است.
حدود 10 روز پیش نیز، تیم PeckShield از ایجاد 10 میم کوین توسط کلاهبرداران در عرض سه روز خبر داده بود. از جمله این توکن‌ها، توکنی به نام BOBO بود که در عرض چند ساعت ایجاد شد و پس از خریدهای بزرگ از سوی سرمایه‌گذاران، نقدینگی آن حذف شد و افراد سرمایه خود را از دست دادند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یو تودی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ممنون
درود بر شما

اطلاع رسانی بزرگترین آگاهی است ممنون