حمایت خالق اتریوم از سولانا! واکنش SOL چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اظهارات جدید ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم در مورد بلاکچین سولانا، باعث افزایش احساسات صعودی پیرامون ارز دیجیتال SOL شده است.
به گزارش رمزارز نیوز، بوترین اخیراً در یک کنفرانس، از شبکه سولانا به عنوان «مقیاس‌پذیرترین بلاکچین» یاد کرد. این نظر سر و صدای زیادی را در اکوسیستم کریپتو ایجاد کرده است؛ چون به نظر می‌رسد این نظر به این معنی است که بوترین، برتری سولانا را نسبت به اتریوم از نظر مقیاس‌پذیری تصدیق می‌کند.
سولانا یک زیرساخت بلاکچینی پیشرفته است که مقیاس‌پذیری خود را ارتقا داده و میزبان برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و توکن‌های مرتبط با آنها است. این شبکه همراه با الگوریتم اجماع اثبات سهام (Proof-of-Stake)، از الگوریتمی به نام اثبات تاریخچه (Proof-of-History) نیز استفاده می‌کند تا تراکنش‌ها را سریع‌تر و ایمن‌تر کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

از سوی دیگر، اتریوم همچنان یک بلاکچین پیشگام در دنیای کریپتو است که فعالیت برنامه‌های غیرمتمرکز، دیفای و قراردادهای هوشمند را تسهیل می‌کند. با این حال، این شبکه دارای یک مشکل بزرگ است: مقیاس‌پذیری. در این میان، سرعت پایین‌تر پردازش تراکنش‌ها و حجم زیاد آنها به دلیل ازدحام در شبکه، باعث افزایش سرسام‌آور کارمزدها در این شبکه می‌شود. در چنین زمان‌های حساسی، سولانا مناسب‌ترین راه‌حل به نظر می‌رسد.
فعالان بازار امیدوارند که اظهارنظرهای ویتالیک بوترین و صعودی شدن احساسات پیرامون سولانا، می‌تواند به عنوان کاتالیزوری برای صعود قیمت ارز دیجیتال SOL عمل کند که مدت‌ها است در یک روند نزولی قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments