بیت کوین به دنبال تصاحب جایگاه رهبری بازار NFT!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم CryptoSlam، شبکه بیت کوین به سرعت توانسته به دومین بلاکچین بزرگ میزبان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تبدیل شود. به گفته تیم CryptoSlam، در بازه‌های زمانی ۲۴ ساعته، هفت روزه و ۳۰ روزه، بلاکچین بیت کوین دومین شبکه بزرگ از لحاظ حجم فروش توکن‌های NFT در سراسر بازار بوده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های پلتفرم CryptoSlam، در ۳۰ روز گذشته، شبکه بیت کوین شاهد فروش ۱۶۷٫۴۷ میلیون دلار توکن NFT در بازارهای ثانویه بوده است. هرچند این رقم هنوز با ۳۹۵٫۹۵ میلیون دلار NFT فروخته‌شده در شبکه اتریوم در همان دوره فاصله زیادی دارد، اما بسیار جلوتر از نزدیک‌ترین رقبای خود، از جمله شبکه‌های سولانا و Mythos Chain است که به ترتیب در ۳۰ روز گذشته، تنها ۵۵٫۸ میلیون دلار و ۳۵٫۴ میلیون دلار توکن NFT فروش داشته‌اند.
بیت کوین به دنبال تصاحب جایگاه رهبری بازار NFT!از نظر محبوب‌ترین مجموعه‌های توکن NFT در شبکه بیت کوین نیز، پروژه اوردینالز (Ordinals) با فروش ۲۶٫۳ میلیون دلار در ۳۰ روز گذشته پیشتاز است. این پروژه در بین مجموعه‌های NFT محبوب در تمام بلاکچین‌ها هم در رتبه چهارم قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments